CCC România ajunge la 80 de magazine în România, după ce, în ultimele luni ale anului a adăugat în rețea două noi locații, în Bârlad Value Centre, pe 30 noiembrie și în Focșani Funshop Retail Park, pe 17 decembrie.
Noile magazine se întind pe o suprafață de aproximativ 500 m2 fiecare și au incluse în sortimentul de marfă peste 10.000 de produse pentru întreaga familie – încălțăminte, genți și alte accesorii. Design-ul modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tușe de gri și elemente metalice de mobilier, dar și reducerile avantajoase, de până la -40%, au atras încă din primele zile clienți dornici să descopere produsele preferate.
„Noile centre comerciale au fost foarte așteptate de publicul nostru din Bârlad și Focșani, întrucât sprijină economia locală și facilitează accesul mai rapid la cumpărături. Aceștia vor putea beneficia de noile colecții de Toamnă-Iarnă de pantofi, genți și accesorii, multe modele moderne de la brandurile noastre clasice și premium. În plus, avem numeroase opțiuni de cadouri pentru fiecare membru al familiei la prețuri foarte bune. Ne bucurăm că și în acest an provocator am continuat expansiunea și am deschis 4 noi magazine, la Sfântu Gheorghe, Mediaș, Bârlad și Focșani”, declară Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.
CCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii, a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018. În același timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere și de modernizare a rețelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al rețelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafață totală de peste 1.200 m2.
Colecția actuală Toamnă-Iarnă’21 se concentrează pe brandurile de calitate din portofoliul CCC: Jenny Fairy, Sprandi, Lasocki și Gino Rossi. Toate mărcile includ modele elegante, moderne și confortabile pentru a satisface nevoile celor mai pretențioși clienți, în timp ce rămân accesibile la nivelul prețului. De la pantofi cu toc clasici până la botine elegante din piele și pantofi casual și sport, există o gamă diversă de culori, modele pentru fiecare ocazie, mărime, categorie și client.
Un nou pas important în dezvoltarea pieței din România a brand-ului a fost lansarea magazinului online – https://ccc.eu/ro/ – în data de 18 martie 2020, dar și relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune la 1 iunie 2021. Totodata, aplicația mobilă CCC oferă suport adițional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile, sprijinând în același timp și vânzările din magazinele staționare. Aplicația mobilă are o performanță foarte bună în România, în special în rândul grupurilor țintă mai tinere.
Toate magazinele CCC sunt deschise în conformitate cu reglementările sanitare impuse în acest context și, totodată, sunt aplicate măsuri pentru păstrarea unei distanțe de siguranță.