CCC România începe anul cu o primă deschidere, la Colosseum Mall, în București, ajungând astfel la 81 de magazine în România, după ce, în ultimele luni ale anului anterior a adăugat în rețea două noi locații, în Bârlad Value Centre, pe 30 noiembrie și în Focșani Funshop Retail Park, pe 17 decembrie.
În perioada 24–27 martie, clienții sunt invitați să descopere reducerile speciale cu ocazia deschiderii, doar în magazinul CCC din Colosseum Mall: 15% reducere la toate produsele la preț întreg, pentru toți clienții și 20% reducere pentru produsele la preț întreg, pentru membrii clubului CCC.
Noul magazin se întinde pe o suprafață de aproximativ 800 m2 și are inclus în sortimentul de marfă peste 33.000 de produse pentru întreaga familie – încălțăminte, genți și alte accesorii. Amenajarea conform noului concept include un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tușe de gri și elemente metalice de mobilier.
„Planurile de expansiune ale CCC sunt mereu o prioritate pentru că ne dorim ca tot mai mulți români să testeze și să probeze calitatea produselor noastre. Ne-am bucurat să ne alăturăm partenerilor noștri, Colosseum Mall, datorită comunității puternice, în continuă dezvoltare pe care o au în proximitate. Sperăm ca toți clienții să se bucure de ceea ce noua locație are de oferit”, declară Bianca Grama, General Manager CCC România.
CCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii, a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018. În același timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere și de modernizare a rețelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al rețelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafață totală de peste 1.200 m2.
Cele mai noi piese retro din Colecția Capsulă Sprandi Classic vor fi, de asemenea, disponibile în noul magazin CCC din Colosseum Mall.
În anii ʼ90, adidașii albi, până la glezne, voluminoși, erau purtați de toată lumea – băieții din grupul hip-hop Run-D.M.C. și actrița Brooke Shields, fete din trupa TLC și Jennifer Aniston alias Rachel din Friends, rapperul Eminem și Lady Di.
Astăzi, modelul iconic revine în colecția capsulă Sprandi Classic. Design-ul clasic în modă nu se limitează la o uniformă rigidă, o rochiță neagră sau o cămașă cu nasturi până la gât. Clasic astăzi înseamnă și îmbrăcăminte de stradă retro – atemporal, universal și confortabil, dar totuși în tendințe.
Sprandi Classic este o colecție în care poți găsi adidași până la gleznă în stil baschet, finisați cu dungi colorate în gri, albastru și roșu. Motivul caracteristic? Logo-ul Sprandi care se regăsește pe șireturi. O alternativă la aceste modele sunt pantofii cu căptușeală inferioară, care sunt evidențiați printr-o combinație de accente în alb, roșu și albastru puternic.
Colecția capsulă Sprandi Classic este acum disponibilă în magazinele CCC, pe www.ccc.eu și în aplicația mobilă.
Un nou pas important în dezvoltarea pieței de brand din România a fost lansarea magazinului online – https://ccc.eu/ro/ – pe 18 martie 2020, dar și relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune, pe 1 iunie 2021. În același timp, aplicația mobilă CCC oferă suport suplimentar canalului de comerț electronic, urmând tendința de creștere a cumpărăturilor de pe mobil, susținând totodată și vânzările în magazine. Aplicația mobilă are o performanță foarte bună în România, mai ales în rândul grupurilor țintă mai tinere.