CCC România deschide al 78-lea magazin din România la Mediaș, în centrul comercial Mediaș Shopping Park, continuând astfel planurile de extindere locală. Cu o suprafață de aproximativ 800 m2 și peste 20.000 de produse disponibile pentru întreaga familie, noul magazin are un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tușe de gri și elemente metalice de mobilier.
CCC, retailerul polonez de încălțăminte și accesorii, a intrat pe piața din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziției, în aprilie 2018. În același timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere și modernizare a rețelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al rețelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafață totală de peste 1.200 m2.
Cu ocazia deschiderii primului magazin din Mediaș, în perioada 28 – 31 octombrie, CCC își așteaptă clienții în Shopping Park cu 15% discount și 20% discount pentru membrii Clubului CCC, la toate produsele. Magazinul este deschis în conformitate cu reglementările sanitare impuse în acest context și, totodată, sunt aplicate măsuri pentru păstrarea unei distanțe de siguranță.
„Într-o perioadă cu numeroase provocări, deschiderea primului magazin CCC din Mediaș ne consolidează poziția și strategia pe piața locală. Obiceiurile s-au schimbat în contextul pandemic, clienții preferând tot mai mult opțiunile digitale, iar pentru aceasta, trebuie să ne asigurăm că vizita în magazin este susținută de o experiență completă de shopping. Ne concentrăm pe oferirea unor avantaje precum un design funcțional, sfaturi de la consultanții în vânzări, oferte, mii de modele pentru o gamă diversă de categorii și grupuri-țintă, dar și cele mai recente colecții la un raport calitate-preț bun. Noile colecții de Toamnă-Iarnă de pantofi, genți și accesorii aduc multe modele moderne de la brandurile noastre clasice și premium, inspirate din tendințele globale în modă. Oferta sezonului include încălțăminte și accesorii de calitate pentru toate categoriile de vârstă: femei, bărbați și copii”, declară Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.
Colecția actuală Toamnă-Iarnă’21 se concentrează pe brandurile de calitate din portofoliul CCC: Jenny Fairy, Sprandi, Lasocki și Gino Rossi. Toate mărcile includ modele elegante, moderne și confortabile pentru a satisface nevoile celor mai pretențioși clienți, în timp ce rămân accesibile la nivelul prețului. De la pantofi cu toc clasici până la botine elegante din piele și pantofi casual și sport, există o gamă diversă de culori, modele pentru fiecare ocazie, mărime, categorie și client.
Un nou pas important în dezvoltarea pieței din România a brand-ului a fost lansarea magazinului online – https://ccc.eu/ro/ – în data de 18 martie 2020, dar și relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune la 1 iunie 2021. Totodata, aplicația mobilă CCC oferă suport adițional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile, sprijinând în același timp și vânzările din magazinele staționare. Aplicația mobilă are o performanță foarte bună în România, în special în rândul grupurilor țintă mai tinere.