Companii din IT&C, finanțe, producție, consultanță și gaming se vor alătura primei ediții din Capitală
CBRE România, liderul pieței locale de consultanță imobiliară și al segmentului de birouri, preia franciza Noaptea Companiilor, un târg neconvențional de job-uri și prezentări de firme la sediul acestora, aducând conceptul pentru prima dată la București. Ajuns la a șasea ediție la nivel național, evenimentul se va desfășura între 16 și 17 octombrie în Capitală și va oferi companiilor oportunitatea de a-și întâmpina candidații la sediul propriu, într-un mod autentic și captivant, redefinind astfel interacțiunea cu potențialii angajați.
„Biroul joacă un rol esențial atât în viața unei organizații, cât și în bunăstarea angajaților. Din poziția de lideri în domeniul consultanței imobiliare pe zona de office, decizia de a prelua franciza Noaptea Companiilor și de a organiza prima ediție din București a fost o extensie firească și o inițiativă creativă menită să revitalizeze conceptele de «birou» și «sediu de companie». În cadrul acestui târg de joburi unic, companiile participante vor avea posibilitatea să-și prezinte sediul și cultura organizațională direct de «acasă», creând astfel o legătură autentică și atractivă cu potențialii angajați. Evenimentul s-a consolidat în Cluj-Napoca, într-un format bine controlat, și este pregătit acum să abordeze piața diversificată și extinsă din București”, a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.
Evenimentul a fost lansat în 2019 la Cluj-Napoca, pentru ca din 2023 să fie extins și pe piețele din Iași și Târgu Mureș. În contextul pandemiei de Covid-19, târgul a fost organizat în 2019 și apoi începând cu 2022 și a strâns, în total, 85 de companii participante în acești ani. Cu un concept unic și în capitală, Noaptea Companiilor alături de CBRE oferă firmelor ocazia de a deschide birourile, pe timpul nopții, pentru cei interesați, lansând în același timp activări care au rolul de a oferi candidaților o imagine fidelă a valorilor din cadrul organizației.
„Suntem încântați de parteneriatul cu CBRE România pentru lansarea NCO la București. CBRE România are o înțelegere profundă a nevoilor companiilor, mai ales în sectorul de birouri, și suntem convinși că această colaborare va propulsa Noaptea Companiilor la următorul nivel. Extinderea pe piața din Capitală reprezintă un pas major în misiunea noastră de a conecta brandurile cu talentele potrivite într-un mod inovator și eficient. Ne dorim ca acest eveniment să devină o platformă de referință, aducând beneficii semnificative companiilor și vizitatorilor”, a declarat Péter Szász, fondatorul NCO.
Noaptea Companiilor atrage o diversitate de participanți, firmele având ocazia să interacționeze cu un public variat. La nivelul anului trecut, 47% dintre cei care au trecut pragul companiilor înscrise în proiect au fost studenți, 30% profesioniști angajați, 17% absolvenți recenți și 6% freelanceri. Peste 60% dintre vizitatori aveau vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, 25% erau între 25 și 34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.
„Bucureștiul este cel mai mare centru universitar al României, iar lansarea Nopții Companiilor alături de CBRE este un pas firesc în contextul în care majoritatea participanților sunt studenți. De asemenea, piața muncii din Capitală este una dinamică, ce se confruntă în ultimii ani cu nevoia stringentă de a atrage talente”, a mai spus Tudor Ionescu.
Pentru ediția din 2024, CBRE România a captat până în prezent interesul unor companii de top din diverse domenii, precum IT&C, finanțe, producție, consultanță și gaming, care doresc să-și crească vizibilitatea și atractivitatea pe piața muncii prin participarea la acest proiect inovator.
Vizitatorii au ocazia să exploreze 2-3 companii în noaptea evenimentului, luând parte la workshopuri și interacționând direct cu angajații și mediul de lucru al acestora. În cadrul acestui format, este recomandat ca participanții să aleagă companiile în funcție de programul oferit și de relevanța acestuia pentru cariera lor profesională.
„De la poziție și accesibilitate, până la un design arhitectural optim, biroul trebuie să reflecte mai mult decât activitatea companiei; ar trebui să povestească despre istoria, oamenii și cultura acesteia, arătând cum funcționează organizația. În esență, biroul reprezintă identitatea unei companii”, a adăugat Tudor Ionescu.
Participarea la Noaptea Companiilor alături de CBRE România redefinește strategiile de recrutare și constituie o platformă inedită pentru firme de a-și construi și consolida imaginea de brand, conectându-se direct cu viitorii angajați într-un format atipic.