Agenția de digital marketing Champaigns a organizat un Hub Creativ pentru 18 studenți de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative din București.
Pe perioada verii, studenții FCRP au avut ocazia să se confrunte cu provocările propuse de clienții agenției. Coordonați de specialiști în marketing digital, graphic designeri și copywriteri din cadrul Champaigns, dar și de profesori ai FCRP, tinerii au avut de rezolvat solicitări ale unor branduri din industria de fashion, domeniul sportiv, ONG-uri, dar și platforme educaționale.
Abordările noi și inovatoare au cel mai mare succes în rândul tinerilor, iar, după un an de cursuri online, studenții au răspuns cu entuziasm propunerii agenției Champaigns. Hub-ul Creativ propus de Champaigns este un mod prin care companiile pot aborda noile medii de comunicare îmbinând expertiza specialiștilor din agenții cu creativitatea și nonconformismul tinerilor.
Aceasta este o oportunitate excelentă pentru companii de a colabora cu nativii digitali, tineri creativi care au capacitatea de a se adapta foarte rapid la noile tendințe media. Ideile participanților, aflate în strânsă legătură cu expertiza specialiștilor agenției, duc la concretizarea unor propuneri inedite și eficiente.
Anul 2021 a adus multe schimbări și a accelerat diferitele tendințe care transformau deja lumea marketingului digital. Însă provocările prezintă adesea și noi oportunități și modalități de abordare a strategiilor și campaniilor. Creatorii de conținut trebuie să fie mai relevanți ca niciodată și să atragă atenția. Conținutul trebuie să fie prietenos, util și, de asemenea, să fie livrat pe canalul pe care îl utilizează clientul și într-un format ușor digerabil.
„Studenții noștri nu doar pun în practică ceea ce învață la facultate, ci au posibilitatea de a găsi noi soluții de comunicare în mediul digital. Prin intermediul acestui Hub Creativ, studenții facultății noastre își construiesc propriul drum în domeniu și învață cât de importante sunt gândirea critică, planificarea strategică și creativitatea. Credem că tot ceea ce vom dezvolta de acum înainte în parteneriat cu agenția Champaigns va schimba modul în care facultățile pregătesc specialiști în marketing și comunicare în mediul digital”, a declarat Conf. Univ. Dr. Corina Buzoianu, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA.
Participanții au avut patru teme săptămânale, pe care au lucrat atât individual, cât și în echipă, iar rezultatele au fost analizate împreună cu coordonatorii lor. Studenții s-au axat foarte mult pe crearea unui conținut creativ pentru prezența online a brandurilor pe Facebook, Instagram și TikTok. Activitatea agenției este axată pe cerințele pieței actuale, iar studenții au o experiență excelentă de învățare a ceea ce înseamnă optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței (UX/UI), analiza canalelor de marketing pe care activează magazinul și dezvoltarea de strategii personalizate.
„Experiența unui astfel de Hub Creativ este o etapă esențială în procesul de evoluție al unui tânăr profesionist în publicitate. O astfel de perspectivă este utilă pentru pragmatismul necesar activității într-o agenție de publicitate, iar pentru noi a fost o gură de aer proaspăt colaborarea cu tineri atât de creativi și bine conectați la realitățile momentului. Am ales deja 2 dintre ei să continue alături de noi și sunt sigură că vom avea o colaborare extraordinară, în continuare cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice, din cadrul SNSPA”, a declarat Ana Postolache Roșu, Digital Marketing Specialist în cadrul Champaigns – coordonator proiect Hub Creativ SNSPA.