Gama adidas de îngrijire corporală lansează noua colecție UEFA Champions League Victory Edition
Un spectacol sportiv fără egal, UEFA Champions League este evenimentul sportiv anual cel mai urmărit din lume, fiind vizionat de patru miliarde de fani din 200 de țări de pe întreg globul. Fiecare spectator trăiește cu intensitate momentele memorabile care transformă stadionul în scena supremă – acele goluri care îți taie respirația, interceptările și apărările care fac lumea să se oprească și intră în istoria sportului. Spiritul de succes care însuflețește competiția a devenit acum inspirație pentru o nouă colecție de parfumuri moderne pentru bărbați.
Victory Edition este cea de-a cincea gamă anuală de produse UEFA Champions League creată de gama adidas de îngrijire corporală pentru a întrupa un aspect diferit al celei mai prestigioase competiții de fotbal de club din Europa. În acest sezon 2018/19, pregătiți-vă să trăiți experiența emoțiilor palpitante ale triumfului din fotbal. Euforie, mândrie, unitate… sentimentul victoriei este unic.
Concepută pentru pasionații de fotbal, Victory Edition surprinde entuziasmul încărcat cu adrenalină al înscrierii golului decisiv. Încă de la prima pulverizare, veți simți un val de euforie pe măsură ce veți sărbători fiecare moment de triumf dansând samba, făcând o figură de alunecare sau dansul robotului, sărind în sus de bucurie sau dând jos nenumărate tricouri. Visând la ridicarea legendarului trofeu, vă veți putea imagina, veți putea juca și crea un fotbal de nivel și mai înalt.
Mireasma Victoriei
Parfumul aromat oriental al Victory Edition a fost creat de o renumită echipă formată din doi parfumieri proveniți din țările fotbalului de elită, Brazilia și Franța: Hernan Figoli și Carine Boin. Inspirați de emblematicul campionat care reunește cei mai buni jucători din lume, aceștia au ales cele mai rafinate ingrediente pentru a întruchipa senzaționalul victoriei sportive.
Parfumul debutează cu un amestec înviorător de arome de citrice intensificat cu o notă verde de frunze de roșii și cu un strop aromatizant de nucșoară. Apoi evoluează către note centrale interesante cu arome floral-picante care se combină cu note clasice de lavandă și trandafir, triumfând cu o atingere energizantă de piper negru. Notele lemnoase de paciuli și lemn de cedru adaugă o căldură rafinată, creând o semnătură masculină modernă. Un parfum dinamic, elegant, Victory Edition este pentru bărbați devotați succesului.
Design elegant, modern
Colecția are un ambalaj cu un nou design vibrant care va fi atrăgător pentru tinerii pasionați de fotbal. Reflectând noua identitate UEFA caracterizată prin curaj și calitate, codul de culori albastru închis cu accente de roz și violet strălucitor are un impact deosebit. Designul impresionant este construit în jurul unei imagini de aproape cu mingea înstelată adidas care atrage atenția și poate fi imediat recunoscută de fanii fotbalului de pretutindeni.
O colecție completă
Concepută să răspundă nevoilor bărbaților de pe teren și din afara acestuia, colecția adidas de îngrijire corporală UEFA Champions League Victory Edition cuprinde o gamă largă de produse de parfumerie și îngrijire corporală:
– Apă de toaletă 50ml, 100ml
– After Shave 100ml
– Spray deodorant natural 75ml
– Spray deodorant pentru corp 150ml
– Gel de duș pentru păr și corp 400ml, 250ml.
Trăiți experiența înălțătoare a entuziasmului victoriei.
Despre adidas Football
adidas este lider global în fotbal. Este sponsorul oficial al celor mai importante competiții de fotbal din lume, precum FIFA World Cup™, FIFA Confederations Cup și UEFA Champions League. De asemenea, Adidas sponsorizează și câteva dintre cele mai performante cluburi din lume, inclusiv Manchester United, Real Madrid, FC Bayern Munich și Juventus. Câțiva dintre cei mai buni jucători din lume aflați și ei pe lista Adidas sunt Leo Messi, Paul Pogba, Gabriel Jesus, Paulo Dybala, Mohammed Salah, Roberto Firmino, Thomas Müller, James Rodríguez, Diego Costa, Mesut Özil și Julian Draxler.
Despre UEFA
UEFA este organismul de conducere al fotbalului european. Misiunea UEFA este aceea de a promova, proteja și dezvolta fotbalul european la toate nivelurile de joc, de a promova principiile unității și solidarității și de a se ocupa de problemele din fotbalul european. Pentru mai multe informații, vizitați UEFA.org.
Despre Coty Inc.
Coty este una dintre cele mai mari companii de produse de înfrumusețare din lume, cu o cifră de afaceri de 9 miliarde $, ce își propune să celebreze frumusețea consumatorilor. Moștenirea antreprenorială a companiei a creat un portofoliu de branduri iconice de înfrumusețare, lideri pe piață. Coty este lider mondial în parfumerie, numărul doi mondial la produsele pentru păr și numărul trei la produsele cosmetice. În cadrul Coty operează trei divizii: Coty Consumer Beauty, axată pe cosmetice, produse de styling și păr, parfumuri și produse de îngrijire a corpului, vândute mai ales în lanțurile de magazine retail, unde sunt prezente branduri precum COVERGIRL, Max Factor și Rimmel; Coty Luxury, axată pe parfumuri de lux și produse de îngrijire a pielii, cu branduri precum Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci și philosophy; Coty Professional Beauty, axată pe serviciile oferite de saloane sau profesioniști pentru îngrijirea părului și a unghiilor, cu branduri precum Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI și ghd. Coty are aproximativ 20.000 angajați la nivel global, iar produsele companiei sunt vândute în peste 130 de țări. Coty și brandurile sale sunt implicate într-o serie de cauze sociale, precum și în acțiuni ce au scopul de a reduce impactul negativ asupra mediului.