NESCAFÉ România a lansat campania națională „Cu adevărat prieteni”, prin care consumatorii sunt încurajați să dezvolte conexiuni în afara mediului virtual și pot câștiga premii care să îi ajute în acest sens, constând în GoPro-uri și kituri de prietenie.
Campania ni-l prezină pe Sasha, un tânăr DJ din București, care își ia inima în dinți și pornește într-o călătorie inedită în numele prieteniei adevărate, fiind susținut la fiecare pas de NESCAFÉ. Mai exact, Sasha își va surprinde prietenii virtuali, apărând la ușa acestora cu două căni de cafea NESCAFÉ.
„Campania are la bază ideea că prietenia adevărată este un mix de interacțiune online și offline, cele două completându-se reciproc în construirea unei conexiuni autentice. Știm că ritmul în care trăim este unul haotic, iar chat-ul practic și la îndemână, însă îi încurajăm pe consumatorii noștri să nu uite că multe povești frumoase încep sau continuă cu o discuție față în față la o cafea. Tocmai de aceea le punem la dispoziție numeroase GoPro-uri și kituri ale prieteniei, pe care să le folosească pentru interacțiuni în mediul offline”, a declarat Silvia Sticlea, Business Manager Beverages, Nestlé România.
În cadrul promoției desfășurate între 8 septembrie – 19 octombrie 2016, consumatorii pot câștiga unul dintre cele 4486 de premii oferite de NESCAFÉ România:
3X camere video GoPro/zi
5X kituri de prietenie/oră.
Pentru a câștiga, consumatorii trebuie să înscrie codul promoțional de pe produsele NESCAFÉ prin sms la 1772 sau pe site-ul campaniei – www.cuadevaratprieteni.ro.
Despre NESCAFÉ
Cafeaua solubilă a fost inventată de Nestlé în 1938 şi a fost denumită NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé şi café. Astăzi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 în lume, venind în întâmpinarea consumatorilor cu foarte multe varietăţi de produse pentru toate gusturile.