de pe Magic FM. Spuse de Graffiti BBDO
Graffiti BBDO continua campania de promovare a postului Magic FM cu o noua serie de printuri pe acelasi concept care a stat la baza campaniei de lansare a postului: muzica adevarata se recunoaste imediat.
In campania de lansare, derulata in primele luni ale acestui an, focusul era pe ascultatorul de radio care traia cu pasiune hiturile de pe Magic FM, recognoscibile din doar cateva acorduri, indiferent de instrumentul neconventional care le intepreta.
Executiile noi reiau mesajul conceptului si vorbesc de data aceasta depre autorii hiturilor, la fel de usor de recunoscut ca si muzica pe care au creat-o si care poate fi ascultata zi de zi la Magic FM. Astfel, cateva cuvinte sunt suficiente pentru a descrie o vedeta a muzicii evergreen, fie ca este vorba de un solist sau de o formatie. “Cher”, “Jackson Five”, “Bob Marley” si “Bee Gees” sunt numele celor patru executii care vor aparea in revistele “Sapte Seri” si “24FUN”.
Echipa de creatie care a realizat campania de print a fost formata din: Mihai Gongu – Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director si Bogdan Mirica – Creative Director.
Magic FM este un post de radio care reprezinta o alternativa reala pentru targetul matur care apreciaza muzica veche, de calitate, asa numitele “oldies but goldies”. Campania de lansare a postului a fost axata pe trei spoturi TV – “Secretara”, “Paznicul” si “Delivery Boy” – realizate de Graffiti BBDO in colaborare cu Carlo Production.
{mosloadposition user10}