Cătălin Ştefănescu a obţinut ieri, 31 martie, premiul de excelenţă decernat de International Advertising Association (IAA) România. Eusediu Mărgăşoiu a fost cel care i-a înmânat premiul lui Cătălin Ştefănescu "pentru consecvenţa cu care reuşeşte să comunice şi să aducă în prin plan excelenţa prin programul Garantat 100%.
„La 12 ani de când există emisiunea asta la TVR, o recunoaştere din partea unei bresle foarte exigente este un gest care ne onorează. Multumim pentru premiu şi vă invităm să urmăriţi răspunsul nostru în fiecare duminică seara, după film, la TVR 1”, a declarat moderatorul Cătălin Ştefănescu, care este şi producător (alături de Silvia Ghiaţă) al emisiunii Garantat 100%.
Aflată la a patra ediţie, IAA Excellence Awards reprezintă o răsplată simbolică pentru cei care prin viziunea şi talentul lor au creat noi standarde de Excelenţă în industria de comunicare. Anul acesta, IAA România a acordat 13 Premii de Excelenţă, un premiu din partea Senatului IAA şi 3 Premii speciale – din dorinţa de a recompensa public persoane care prin iniţiative şi fapte au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România anului 2010.
La Gală au participat persoane din top management, din rândul companiilor membre IAA, oficialităţi, personalităţi artistice, laureaţi ai ediţiilor precedente, jurnalişti şi alţi invitaţi.
Despre Garantat 100%
Garantat 100% reprezintă una dintre cele mai longevive şi apreciate emisiuni culturale din România, Cătălin Ştefănescu reuşind din plin să aducă superlativele din cultură, dar şi din alte domenii, în casele dumneavoastră, dezbătând cu personalităţi speciale aspecte de interes legate de film, teatru, muzică, artă sau politică. Lista invitaţilor prezenţi în platoul Garantat 100%, de-a lungul timpului, cuprinde personalităţi de anvergura celebrei actriţe Vanessa Redgrave, a sopranei Sarah Brightman, a scriitorului-filosof Pascal Bruckner, a „guru-ului" branding-ului Wally Olins, a regizorului Andrei Şerban sau a coregrafului suedez Mats Ek, coordonatorul Cullberg Ballet.
Despre IAA
International Advertising Association este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
În România, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele / serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.//www.iaa.ro/.