PRO TV – lider de audiență în toate cele 21 de ediții!
21 de zile de foc pentru 12 celebrităţi izolate în jungla africană! Au fost 21 de zile în care au luptat, s-au împrietenit, au făcut echipă, au învăţat să-şi depăşească limitele şi să se bucure de lucruri simple.
După 3 săptămâni, au rămas doar 3 celebrităţi în marea finală de duminică seara. Ruby, Moroşanu şi Dorian au reuşit să facă faţă provocărilor la care au fost supuşi şi să câştige simpatia telespectatorilor. La finalul acestei perioade, Ruby a obţinut locul trei, Dorian s-a clasat pe locul al doilea, iar Cătălin Moroşanu a primit mult râvnitul titlu de Regele junglei.
Luni seara, Oana Tache a prezentat într-o ediție specială Sunt celebru, scoate-mă de aici! drumul spre victorie al Regelui junglei, Cătălin Moroşanu. În intervalul orar 22:21 – 23:23, ediția specială a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărită la nivel național de peste 1 milion de români. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, ediția specială a obținut un rating mediu de 8.3 puncte și o cotă de piață de 22.2%, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a înregistrat 6.7 puncte de rating si 17.9% share.
"Aventura în jungla africană a început acum 21 de zile pentru cele 12 celebrități care au fost nevoite sa înfrunte foamea, ploaia, cele mai îngrozitoare fobii şi să doarmă sub cerul liber. Acum e timpul să îl cunoaşteţi pe cel care a făcut faţă tuturor provocărilor primului sezon “Sunt celebru, scoate-mă de-aici!” la PRO TV. Iar eu, după un maraton extrem de 40 de zile în Africa de Sud, sunt fericită să vă aduc povestea marelui câştigător! Long Live THE King! Sawubona, Romania!" a spus Oana Tache.
Sunt celebru, scoate-mă de aici! a situat PRO TV pe primul loc în topul audiențelor cu toate cele 21 de ediții difuzate. La nivelul publicului comercial, audiența medie înregistrată în cele 3 săptămâni a fost de 14.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a înregistrat un rating mediu de 2.5 ori mai mic, de 6.0 puncte, și 12.3% share.
Cătălin s-a remarcat de-a lungul competiției drept un bun organizator, descurcăreţ, plin de iniţiativă şi practic. El a dovedit că este un om onest şi foarte deschis, care nu ascunde nimic din ceea ce gândeşte. În cele 21 de zile petrecute în junglă i-a fost descoperită și partea sensibilă, lucru care este surprinzător în momentul în care ne gândim la Moartea din Carpaţi. Cătălin a demonstrat că este românul autentic, surprinzător, simpatic, omul pe care oricine se poate baza.
“La final, în minutele în care am rămas singur în tabără, ma gândeam: Bă, ai înnebunit? Ziceam în capul meu: sunt Regele junglei. Vorbeam singur şi nu-mi venea să cred că sunt Regele junglei, încercam să mă conving. Am ţipat o dată, mi-am băgat în cap că sunt regele. Şi, când o să ajung în ţară, o să mă simt mândru, foarte frumos a fost!” a declarat Cătălin Moroşanu.
El a luptat pentru acest titlu încă de la început, a dovedit ambiţie şi a dus la bun sfârşit toate probele la care a fost supus. Pe parcursul celor 21 de zile în care a stat în tabăra din jungla africană, el a trecut prin cinci Provocări ale junglei, trei probe Comoara din cufăr şi a reuşit să-şi impresioneze colegii prin gesturile de altruism pe care le-a făcut.
Sunt celebru, scoate-mă de aici!, cel mai așteptat reality-show al începutului de an, este show-ul care a doborât noi recorduri pe piața televiziunilor din România, fiind singura producție de televiziune din România transmisă timp de 21 de zile LIVE, în fiecare seară.