Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson Romania, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Radio si Outdoor, la cea de-a 25-a aniversare a celui mai longeviv eveniment dedicat creativității europene ce va avea loc la Lisabona la finele lunii noiembrie.
Catalin Dobre are 28 de ani si este cel mai tanar jurat care a reprezentat Romania la Eurobest, din randul celor 12 varfuri ale industriei locale ce au evaluat in ultimii 8 ani lucrarile inscrise la festivalul dedicat ideilor de comunicare de pe batrinul continent.
Absolvent de filosofie convertit la gandirea creativa cu aplicatii in advertising, Catalin a fost forta motrice din spatele campaniei Rom American, cea care a dominat scenele galelor Cannes Lions in urma cu 2 ani.
"Discutiile de care toata lumea intreaba la petreceri, discutiile pe care toata lumea vrea sa le afle, discutiile cele mai controversate, discutiile cele mai interesante, discutiile dintre oameni cu nume importante in industrie, discutiile care stabilesc lucrarilecastigatoare. Acestea se intampla la masa juriului si sunt mandru sa iau parte la ele, anul acesta, la Eurobest, un festival de traditie si de mare greutate," a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson Romania.
Pe parcursul celor 8 ani, Catalin a castigat distinctii relevante la cele mai graitoare competitii globale si regionale – doua Grand Prix la Cannes Lions si un Titanium, urmate de gold, silver si bronz in contextul aceleiasi competitii, un Yellow Pencil, Grand Prix la Eurobest si Cresta,la care se adauga gold, silver si bronz la New York Festivals, Epica si Golden Drum.
Golden Hammer si New York Festivals sunt doua festivaluri ce se regasesc pe lista experientelor de jurat ale lui Catalin Dobre.
Cu o istorie de 25 de ani, Eurobest este cel mai longeviv și mai versatil eveniment dedicat creativității europene. Festivalul, care vreme de 20 de ani a avut loc la Londra, a devenit itinerant în urma cu 4 ani, celebrând diversitatea ideilor în altă capitală creativă în fiecare an. După Stockholm, Hamburg și Amsterdam a venit rândul Lisabonei. Pentru că aceasta a fost cea mai primitoare și mai prietenoasă destinație, dublată de o iarnă blândă, care inspiră la networking after dark, Lisabona rămâne și în 2012 teritoriul destinat celebrarii unui sfert de secol de creativitate europeana.