Castrol, lider global în lubrifianți și parte a grupului bp, dezvăluie astăzi un refresh al brandului, inclusiv din punct de vedere look & feel. Schimbarea vine cu obiectivul de a reflecta mai bine poziționarea Castrol, unică în piață, cât și oportunitățile pe care le vede în satisfacerea nevoii de schimbare a clienților.
Castrol explorează oportunitățile de a oferi soluții și servicii care vor veni în completarea activității sale de bază, lubrifianții, și de a oferi valoare adăugată clienților. De exemplu, compania deține deja Castrol ON – o gamă de fluide avansate pentru vehiculele electrice (EV), inclusiv fluide de transmisie EV, fluide termice EV și lubrifianți EV; și a anunțat planuri de a investi aproximativ 60 de milioane de dolari într-un nou centru de testare a bateriilor pentru vehicule electrice de ultimă generație și un laborator de analiză în Marea Britanie. Fluidul de răcire prin imersie ON de la Castrol destinat folosirii în centrele de date a fost acum pe deplin aprobat de Submer pentru utilizare în portofoliul său de produse.
Rebrandingul este rezultatul unui proces cuprinzător de strategie de brand, ce a inclus cercetări, analize și contribuții ample din partea părților interesate, clienților și experților din industrie. Logo-ul actualizat prezintă un design mai modern, mai dinamic și mai vibrant, cu accent pe punctele forte și diferențiatoare Castrol, deoarece compania își propune să își extindă atractivitatea în rândul unei baze mai diverse de clienți pentru lubrifianți, servicii și soluții. Păstrează culorile emblematice Castrol, roșu, verde și alb, care sunt puternic asociate cu brandul și își propune să îmbunătățească memorabilitatea online.
Tranziția către noua identitate Castrol se va face treptat, din acest an și până în 2024, va cuprinde toate operațiunile europene și va deveni din ce în ce mai vizibil pe toate ambalajele produselor sale, în programele de parteneriat cu service-urile, marketing online și offline și acțiunile globale de sponsorizare.
„Suntem încântați să lansăm noul brand revitalizat, care reprezintă un capitol provocator pentru compania noastră,” a spus Nicola Buck, Director de Marketing Castrol. „Rebrandingul identității noastră reflectă angajamentul nostru de a investi în viitor și de a crea noi oportunități pentru creștere și succes.”
„Lumea mobilității și industria se confruntă cu schimbări mai rapide ca niciodată. Pe măsură ce lumea se transformă și vizează reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, și clienții își doresc schimbări sustenabile. Este vital pentru Castrol să se adapteze la aceste schimbări. Semnalăm lumii că suntem pregătiți pentru viitor.”
„Cred că refresh-ul unui brand recunoscut la nivel global nu este doar despre modificarea aspectului sau a mesajelor,” adaugă Michelle Jou, CEO Castrol. „Este vorba despre revitalizarea esenței și relevanței sale în lumea de astăzi. Trebuie să ascultăm clienții noștri, să înțelegem nevoile și aspirațiile lor în continuă evoluție și să valorificăm punctele noastre forte pentru a fi un brand care îi inspiră. Rebrandingul nu trebuie să fie doar un exercițiu cosmetic; în viziunea mea, este un imperativ strategic care stimulează creșterea, diferențierea și succesul pe termen lung.”
Noua identitate include și o nouă identitate sonoră. A fost creată pentru a susține look & feel-ul reîmprospătat, cu muzică și design de sunet care dau senzația de accelerare, impuls și mișcare dinamică. Noua identitate sonoră Castrol este un pas solid și distinctiv al brandului, care va genera awareness și memorabilitate.
Castrol crede că aceste schimbări vor oferi o experiență de brand mai captivantă, mai memorabilă și mai eficientă pentru publicul său.
Castrol a lucrat cu agenția de branding și design de top Landor & Fitch și cu agenția de branding sonor MassiveMusic pentru a-și revitaliza identitatea de brand. Expertiza și creativitatea acestor două agenții au fost esențiale în modelarea rebrandingului.