- Garanție timp de 12 luni sau 15.000 km oferită clienților care au schimbat uleiul într-un service din rețeaua Castrol SERVICE folosind ulei Castrol
- Castrol garantează motorul prin intermediul garanției, permițând service-urilor independente să își diferențieze oferta, fără riscuri financiare
Castrol a lansat un program cuprinzător de garanție a motorului, care vizează să ajute service-urile independente să maximizeze nivelul de satisfacție și loializare a clienților. Service-urile din rețeaua Castrol SERVICE pot oferi acum garanția motorului Castrol pentru 12 luni sau 15.000 km, clienților care solicită un schimb de ulei folosind lubrifianți din gama Castrol Edge, Castrol Magntec sau Castrol GTX.
Toate costurile pentru noua garanție sunt acoperite de Castrol – nu există nicio taxă pe care s-o achite clientul sau service-ul participant*.
În total, 8000 de service-uri independente operează pe piața românească, iar numărul service-uri din rețeaua Castrol SERVICE se ridică la 220.
Potrivit Castrol, cele mai mari nevoi ale antreprenorilor care dețin un service in România sunt nevoia de a recruta oameni buni, în special mecanici auto, accesul la know-how și la sisteme de gestionare.
Asigurarea acoperirii garanției este unul dintre principalele motive pentru care clienții folosesc service-uri francizate și, prin programul Castrol Garanția Motorului, service-urile independente pot oferi acum la rândul lor un nivel similar de siguranță, cu sprijinul unui brand bine cunoscut și de încredere.
Clienții service-urilor participante se pot înscrie pentru programul Castrol Garanția Motorului accesând: www.castrol.ro/garantie. Dacă este nevoie ca aceștia să solicite reparații în temeiul garanției, solicitarea pentru acestea trebuie înregistrată online.
“Acest nou program de garanție pe care îl oferim ajută service-urile independente să poată oferi clienților lor un avantaj suplimentar tangibil, pentru faptul că aceștia și-au întreținut mașina folosind ulei Castrol”, a declarat Layla Yebaile, Head of Marketing Indirect Channel la Castrol. „Nu există niciun risc financiar pentru service-ul participant, în cazul în care ar exista o problemă cu motorul, în urma unei reparații sau a unui schimb de ulei. Programul de garanție oferă mai multă liniște clientului și furnizează de asemenea și o altă modalitate pentru business-uri de a se diferenția”.
Cum puteți face cererea de garanție
Clientul își depune cererea prin intermediul formularului online, disponibil în cadrul site-ului www.castrol.ro/garantie. Odată ce Castrol a primit și a autorizat cererea, clienții vor fi contactați de către service-ul lor pentru a programa o inspecție sau o vizită la domiciliu, în cazul în care vehiculul nu poate fi condus. Personalul service-ului va investiga problema folosind o evaluare tehnică emisă de Castrol și va furniza apoi un aviz pentru lucrări. Clientul trimite această notă către Castrol și va primi un răspuns în decursul a cinci zile lucrătoare, în care va fi consiliat cu privire la pașii următori. Cu o săptămână înainte de sfârșitul garanției de 12 luni, cei înscriși în program vor primi un e-mail prin care vor fi informați că aceasta urmează să expire.
* Termeni și condiții aplicabile. Castrol va acoperi doar piesele motorului care sunt enumerate aici: https://www.castrol.com/ro_ro/romania/home/car-engine-oil-and-fluids/castrol-engine-warranty/terms-and-conditions.html.
Service-urile care sunt interesate să facă parte din rețeaua Castrol Service pot afla mai multe informații sunând la nr. de telefon: +4021.30.30.500 sau pot trimite mail la: castrolro@castrol.com.