- MAGNATEC 0W-30 cu tehnologia DUALOCK este conceput pentru motoarele GS1 și DS1 Fiat*
- Noul produs oferă vehiculelor compatibile o protecție cu 50% mai mare a motorului împotriva uzurii la încălzire** și uzurii la repornire**
Castrol a lansat o nouă formulă a renumitului său ulei de motor, MAGNATEC, care a fost concepută pentru a răspunde nevoilor specifice ale motoarelor GS1 și DS1 Fiat*, care propulsează modele precum Fiat Panda și 500, Jeep Compass, Jeep Renegade și Alfa Romeo Mito. Castrol MAGNATEC 0W-30 GS1/DS1 dispune de tehnologia unică DUALOCK, care oferă motoarelor de autovehicule o protecție cu 50% mai mare împotriva uzurii la încălzire** și a uzurii la repornire**.
Castrol MAGNATEC 0W-30 GS1/DS1 este conceput pentru a fi utilizat în toate autovehiculele Fiat pe benzină și diesel pentru care Fiat recomandă un lubrifiant ACEA C2 sau specificația anterioară 0W-30. Noul produs este primul ulei de motor Castrol care îndeplinește specificațiile Fiat 9.55535-GS1 și Fiat 9.55535-DS1.
Castrol MAGNATEC se lipește ca un magnet de suprafețele metalice vulnerabile și de piesele mobile ale unui motor, pentru a oferi protecție în timpul încălzirii. Moleculele unice din tehnologia DUALOCK se blochează împreună cu celelalte molecule MAGNATEC pentru a oferi o protecție sporită împotriva uzurii motorului.
Shailendra Gupte, Director de marketing Castrol Europa a declarat: „Această nouă formulă personalizată MAGNATEC este concepută pentru a fi utilizată în toate modelele Fiat cu motoare compatibile GS1 și DS1. Colaborarea îndelungată dintre Castrol și Fiat se consolidează și mai mult cu acest produs, permițând unui număr mai mare de proprietari de autovehicule să beneficieze de protecția superioară pe care o oferă Castrol MAGNATEC”.
Pentru a afla mai multe despre gama de produse MAGNATEC de la Castrol, inclusiv Castrol MAGNATEC 0W-30 GS1/DS1, vă rugăm să vizitați: Uleiuri Castrol Magnatec | Ulei și fluide auto
Note
* Vă rugăm să consultați specificațiile produsului și manualul autovehiculului.
** Testat comparativ cu limita de uzură API SN pe secvența IVA și limita de uzură ACEA în testul OM646LA.