- Castrol și Pulpex lucrează împreună pentru a adapta ambalajul unic de hârtie al companiei Pulpex pentru a fi utilizat împreună cu produsele Castrol
- Adoptarea cu succes a tehnologiei Pulpex ar putea reduce în mod substanțial utilizarea produselor plastice Castrol
- În plus, Castrol se alătură companiei Diageo, PepsiCo, Unilever şi GSK Consumer Healthcare în consorţiul partenerilor Pulpex
Castrol a anunțat că va lucra cu Pulpex, un inovator în ambalaje de hârtie pentru a proiecta sticle de hârtie ce urmează a fi utilizate pentru ambalarea produsele Castrol.
Pulpex este prima tehnologie de acest gen care formează sticle din pulpă de lemn folosind materii prime 100% regenerabile din păduri gestionate responsabil1. Sticla sa de hârtie oferă o amprentă de carbon mai mică – cu până la 30% mai mică decât PET și sticlă2.
Castrol este cea mai nouă companie care se alătură consorțiului partenerilor Pulpex – un grup de companii globale CPG (bunuri de larg consum ambalate), dedicate adoptării ambalajului de hârtie. Lansat în iulie 2020 ca o colaborare între Pilot Lite şi Diageo, consortiul include PepsiCo, Unilever şi GSK Consumer Healthcare cu alte mărci pregătite pentru a le urma exemplul.
Luna trecută, Castrol a lansat strategia sa de sustenabilitate PATH3603 în Regatul Unit și urmează să fie lansată în curând la nivel global. Are scopul de a oferi un viitor mai sustenabil prin salvarea deşeurilor, reducerea emisiilor de carbon şi îmbunătăţirea vieţii.
Unul dintre obiectivele companiei Castrol este să înjumătățească amprenta de plastic până în 20304, iar acest parteneriat face parte din planul său de reducere a ambalajelor de plastic.
Castrol încorporează deja plastic reciclat în ambalajele sale5 în SUA și lansează un nou design optimizat al ambalajului, care utilizează mai puțin plastic6 şi ambalează mai bine pentru o logistică mai eficientă. Explorarea utilizării materialelor alternative este următorul pas în călătoria companiei de reducere a plasticului.
„Castrol se angajează să examineze ciclul de viață al produselor existente și noi pentru a vedea cum pot fi îmbunătățite, extinse, reutilizate sau reciclate”, a declarat A.S. Ramchander, directorul de marketing al Castrol. „Suntem foarte încântaţi să lucrăm cu Pulpex pentru a explora modul în care tehnologia lor, iniţial concepută pentru categoria FMCG, poate fi dezvoltată pentru lubrifianţi ca înlocuitor pentru sticlele existente din polietilenă de înaltă densitate (HDPE).”
Conform Ramchander, „Activitatea noastră inițială în adaptarea tehnologiei Pulpex 100% fără PET pentru utilizare în ambalarea uleiului a fost extrem de pozitivă. Colaborarea cu parteneri de inovare, cum ar fi Pulpex, este esenţială pentru dezvoltarea de soluţii noi în această categorie provocatoare şi suntem încântaţi să colaborăm cu ei pentru a ne atinge ambiţia de sustenabilitate.”
„Cercetările noastre au arătat că atât clienții cât și consumatorii noștri caută soluții mai sustenabile. Această tehnologie, dacă este scalată cu succes, poate ajuta la reducerea considerabilă a impactului asupra mediului înconjurator .”
1. https://www.pulpex.com/about
2. Jurnalul internaţional de evaluare a ciclului de viaţă, iunie 2013
3. www.castrol.com/path360
4. Pentru a promova proiectarea și gestionarea responsabilă a ambalajelor din plastic pe parcursul întregului ciclu de viață, Castrol își definește amprenta de plastic drept cantitatea de plastic nou inclusă în ambalajele noastre per litru și care nu este reciclată. Anul de bază este 2019.