Colaborarea dintre Sarantis România şi Brands&Bears a început acum un an iar succesul a fost unul evident. Aceasta este unul dintre motivele pentru care această colaborare a continuat şi anul acesta. Nu oricum, ci păstrând succesul cu care ne-am obişnuit cu toţii.
Campania ,,Antonio Banderas – Câştiguri de Star!, implementată de Brands&Bears pentru promovarea brandurilor Diavolo, Mediterraneo şi Spirit, a oferit câştiguri de star între 17 iulie şi 17 septembrie 2006, la nivel naţional. Pentru ca succesul să fie garantat, campania a fost susţinută de un spot TV de 20 de secunde care anunţa miile de premii.
Brandurile de parfumerie Antonio Banderas au răsplătit fidelitatea consumatorilor punând în joc 7700 premii prealocate şi marele premiu un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga – oraşul de provenienţă al lui Antonio Banderas.
Promoţia “Câştiguri de star!” a atras după sine un număr considerabil de noi consumatori, bucurându-se astfel de un impact extraordinar. Astfel, atât magazinele care au comercializat produsele de parfumerie Antonio Banderas, cât şi megabrand-ul propriu-zis, au avut de câştigat.
Sarantis România şi Brands&Bears au spus doar ,,Lasă-te sedus de parfumul pasiunii în oraşul lui Antonio Banderas!’’ iar izul câştigurilor s-a simţit peste tot.
Din partea Sarantis România v-au ajutat să visaţi la starurile de cinema: Tiberiu Dima – Marketing Manager, Gabriela Iordan – Brand Manager, iar din partea Brands&Bears: Andreea Marcu, Andrei Nicolescu, Adina Stănescu – Copywriteri, Vladimir Chircă, Anda Runtag – Art Directori, Cristina Lambru – Creative Director, Cristian Bencze – BTL&Production Manager, Andrei Craciun – DTP&Prepress, Ana-Maria Stoiculescu – Account Executive, Emanuel Grigorcea – Client Service Director.
{mosloadposition user10}