Cel mai tare gameshow din lume, „Câştigi în 60 de secunde”, vine în sprijinul românilor în vremuri de criză. Premiul de 50.000 de lei tentează mulţi români, care abia mai pot face faţă peroadei de recesiune. Concurenta celei de-a patra ediţii „Câştigi în 60 de secunde” a venit tocmai de la Iaşi în speranţa că îşi va îmbunătăţi situaţia financiară cu ajutorul acestei emisiuni. Cum se va descurca aceasta, telespectatorii Antena 1 vor putea urmări marţi, 26 aprilie, de la ora 20:20, la „Câştigi în 60 de secunde”.
Alina Onofrei are 28 de ani, este din Iaşi, are o fetiţă de doi ani şi în prezent lucrează ca manager de proiect la o firmă de call center. Povestea de viaţă a tinerei ascunde multe suişuri şi coborâşuri, aceasta riscând enorm chiar înainte criză, când împreună cu soţul a făcut un credit semnificativ pentru a-şi achiziţiona o locuinţă.
Fire foarte competitivă – practică rafting, Alinei nu-i este teamă să-şi asume riscuri în viaţă, acesta fiind şi asul din mânecă, ce a ajutat-o mereu să depăşească situaţiile limită. Ieşeanca a venit la castingul „Câştigi în 60 de secunde” mai mult din curiozitate, convinsă fiind că nu o să îl treacă, însă nu mică i-a fost mirarea când s-a calificat pentru a participa la emisiune.
Asemeni tuturor participanţilor, cu banii câştigaţi Alina ar vrea să îşi îmbunătăţească traiul, folosindu-i pentru un foraj care să-i asigure apă curentă în noua locuinţă. A venit la Bucureşti însoţită de toată familia, toţi fiind foarte emoţionaţi în timpul fiecărei probe trecute de Alina. Cum se va descurca tânăra în competiţie, telespectatorii Antena 1 vor putea urmări marţi, 26 aprilie, de la ora 20:20, la „Câştigi în 60 de secunde”.
La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.