campionilor
Cea de-a treia ediţie Câştigi în 60 de secunde a transformat o seară obişnuită de miercuri în Seara Campionilor. De la 20:20 telespectatorii Antenei 1 au putut urmări parcursul unui mare campion – Leonard Doroftei, pe drumul către 100.000 de lei. În minutul de aur, aproape un milion de telespectatori din mediul urban au stat cu ochii pe Dan Negru şi Câştigi în 60 de secunde.
Dan Negru a închinat cea de-a treia ediţie Câştigi în 60 de secunde sportivilor de performanţă. Nicolae Cristea, multiplu campion naţional, balcanic şi vice-campion european la fitness-culturism şi Daniela Cristea, campioană naţională la fitness au venit în platoul de la Câştigi în 60 de secunde convinşi că pot cuceri probele gameshow-ului. Pe unele dintre ele au şi reuşit, fiecare plcând acasă cu o sumă frumuşică de bani.
Românii au stat şi aseară cu ochii pe Antena 1, emisiunea lui Dan Negru înregistrând o audienţă medie de 4.2 procente la nivelul targetului 15-54 urban şi12.2 procente cotă de piaţă. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21.05, când aproape un milion de telespectatori din mediul urban urmăreau Câştigi în 60 de secunde. La nivelul targetului all urban, vârful de audienţă al emisiunii a fost de 8.2 % rating şi 18.8 % cotă de piaţă.
Cu două emisiuni la Antena 1 şi alte două la o televiziune din Chişinău, Dan Negru se menţine cel mai longeviv prezentator de divertisment din România, aflat mereu pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor. De altfel, de la începutul lui 2011 şi până la bine meritata vacanţă din vară, emisiunile sale de la Antena 1: “Plasa de stele”, “Câştigi în 60 de secunde” şi “Te pui cu blondele?”, s-au menţinut mereu în top 10 emisiuni de divertisment.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcuta pe targeturile: 15-54 urban şi all urban
Perioada 28 septembrie 2011