Românii au fost şi aseară alături de Dan Negru şi invitaţii săi la Câştigi în 60 de secunde. Cel mai tare gameshow din lumea strâns ieri o medie de 677 000 de telespectatori din mediul urban, pentru ca vârful de audienţă să depăşească un milion. Invitata specială a lui Dan Negru a fost aseară Bianca Drgăşanu.
Câştigi în 60 de secunde se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor. În intervalul de dfizare a emisiunii, Antena 1 a înregistrat ieri la nivelul publicului urban un rating mediu de 5.9 procente şi o cotă de piaţă de 14.9% pentru ca la ora 21.32 numărul telespectatorilor care au urmărit Antena 1 să ajungă la 1 150 000, de aproape două ori mai mulţi decât numărul celor care la aceeaşi oră au urmărit Pro Tv.
Ca în fiecare ediţie, pe lângă cei care încearcă să câştige marele premiu, Dan Negru are şi un invitat special. Aseara, a fost rândul Biancăi Drăguşanu să-şi probeze îndemânarea. Asistenta lui Dan Capatos a reuşit să depăşească primul prag al concursului. Printre probele pe care frumoasa asistentă le-a avut de îndeplinit se numără: Turnul Babel, care constă în construirea unui turn de 10 etaje din cartele, Stinge Lumina – o probă la care de obicei excelează doar băieţii pentru că presupune stingerea unor lămpi cu mingea, Scara Măgarului în care folosindu-şi o singură mână, concurenta trebuie să treacă un fir de aţă prin ochiurile a 10 ace, poziţionate în ordine descrescătoare dar şi Bani la Apă, o probă de maximă precizie şi concentrare în care Bianca trebuie să arunce 5 monede în 5 pahare, care la rândul lor se află în 5 acvarii pline cu apă.
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le plaseaza in topul preferintelor sale.
La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban
Perioada 17 mai 2011