Miercuri, 21 septembrie, “Câştigi în 60 de secunde”, a oferit telespectatorilor Antena 1 momente de tensiune maximă în cel mai interesant conflict între generaţii. Nico şi fiica sa, Andra au facut echipă în cel mai tare gameshow din lume, în încercarea de a câştiga marele premiu, 100.000 de lei, noua miză a showului, o sumă de două ori mai mare decât cea pusă în joc sezonul trecut. Emisiunea prezentată de Dan Negru s-a clasat ieri pe primul loc în topul audienţelor la nivelul targetului all urban.
Astfel, în intervalul orar, 20.20 – 21.50, emisiunea a înregistrat 11.2% cotă de piaţă şi 4.6 procente rating. Pe locul doi în topul audienţelor pentru acest tronson orar s-a aflat Pro TV, cu 4.2% rating şi 10.3% share. A urmat Kanal D, cu 3.4 procente rating şi 8.3% cotă de piaţă.
În cadrul ediţiei de ieri a emisiunii “Câştigi în 60 de secunde”, Nico a acceptat provocarea lui Dan Negru de a-şi testa precizia şi îndemânarea în cel mai tare gameshow din lume şi nu a venit singură, ci însoţită de fiica sa, Andra. Nico a mărturisit că emisiunea “Câştigi în 60 de secunde” este singura la care fiica ei a acceptat să o însoţească, în primul rând pentru că îl place pe Dan Negru şi în al doilea rând pentru că de aici poate pleca acasă cu bani.
Cu două emisiuni la Antena 1 şi alte două la o televiziune din Chişinău, Dan Negru se menţine cel mai longeviv prezentator de divertisment din România, aflat mereu pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor. De altfel, de la începutul lui 2011 şi până la bine meritata vacanţă din vară, emisiunile sale de la Antena 1: “Plasa de stele”, “Câştigi în 60 de secunde” şi “Te pui cu blondele?”, s-au menţinut mereu în top 10 emisiuni de divertisment.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este facută pe targetul all urban
Perioada 21 septembrie 2011