Dan Negru – campionul divertismentului
Câştigi în 60 de secunde, cel mai tare gameshow din lume, a luat startul în forţă aseară la Antena 1. Varful de audienta a depasit un milion de telespectatori. Romanii au fost alaturi de Dan Negru la startul noul show.
Bucurându-se de un succes răsunător în toată lumea, Câştigi în 60 de secunde confirmă şi în România. Portivit cifrelor oferite de Gfk, la ora 21.00, Antena 1 a fost urmărita de 1.111.000 de telespectatori din mediul urban, Dan Negru adăugând în portofoliu încă un format de succes.
Cu emisiuni precum Academia vedetelor, Ciao Darwin sau, mai recente, Te pui cu blondele, Plasa de stele, Dan Negru este singurul moderator român care s-a menţiunut constant în topul audienţelor. Noul show pe care, începând de ieri, Negru il aduce romănilor în fiecare marţi de la 20.20, este un conurs incitant, cu o miză de 50.000 de lei. Competitia se desfasoara intr-un platou impresionant, iar calitatea productiei este la cele mai inalte standarde.
Sute de romani s-au inscris la castingul Castigi in 60 de secunde si au facut tot posibilul pentru a-si demonstra indemanarea. Dintre acestia, 17 au intrat in cursa pentru marele premiu. Pentru a câştiga, concurenţii trebuie să depăşească 10 probe în care vor fi folosite exclusiv obiecte de uz casnic. Pentru fiecare probă, participanţii au la dispoziţie 60 de secunde. Pe lângă oamenii obişnuiţi care speră să câştige cu îndemânarea lor marele premiu, în fiecare emisiune, telespectatorii vor putea urmări şi o persoană publică încercând să-şi probeze abilităţile. Invitatul lui Dan Negru din prima editia a fost Victor Ciutacu.
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le paseaza in topul preferintelor sale.
La mai puţin de un an de la lansarea în Statele Unite, Antena 1 le aduce românilor cel mai tare gameshow din lume: „ Câştigi în 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participanţii sunt oameni obişnuiţi care concureazã individual şi care se luptã doar cu propriile limite şi cu timpul – 60 de secunde pentru a-şi demonstra îndemânarea. Formatul de succes a fãcut în scurt timp înconjurul lumii, fiind difuzat în ţãri precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia şi urmând a fi lansat şi în alte state.