de experienta Heineken la Amsterdam
Andrei Costelus Mitrica, castigatorul concursului Heineken served Extra Cold,
s-a intors de la Amsterdam, unde a trait o adevarata experienta de neuitat. Andrei a fost selectat dintre toti participantii la concurs inscrisi pe website-ul www.localwarming.ro care poate fi accesat si de pe www.heineken.ro. El a oferit cea mai interesanta solutie la problema incalzirii locale, lucrarea sa intrunind 64,523 de voturi. Cel mai interesant moment al calatoriei a fost vizitarea Heineken Experience, unul dintre obiectivele turistice principale din Amsterdam, o experienta pe care ar dori sa o repete in viitor: „Weekend-ul la Amsterdam a reprezentat pentru mine o experienta de neuitat. Cel mai interesant moment a fost vizitarea fostei fabrici de bere Heineken, acum devenita muzeu, unde am putut vedea toata istoria acestei marci. Experienta Heineken a inceput chiar de la intrare, unde am fost coplesit de zidurile construite din sticle de bere, butoaiele de bere la tot pasul, arcadele construite din capace de sticle… Dupa vizitarea primei parti a muzeului, a urmat o experienta foarte placuta: vizualizarea si trairea efectiva a procesului de imbuteliere si distributie. Cu ajutorul unei platforme si a unor efecte luminoase, am putut vedea traseul parcurs de sticla de bere Heineken, incepand de pe banda de imbuteliere pana ajunge la masina de distribuire. Bineinteles ca, la final, nu putea sa lipseasca degustatul berii. Am avut ocazia sa simt astfel ce inseamna Heineken served Extra Cold prin degustarea berii dintr-un dozator cu racire prin cuburi de gheata. A fost o adevarata experienta Heineken Extra Cold.”
Concursul Heineken served Extra Cold pentru consumatori s-a desfasurat intre 20 mai si 31 iulie 2007. Heineken a invitat atat jurnalistii, cat si publicul larg sa contribuie la lupta impotriva incalzirii locale, trimitand lucrari pe aceasta tema. Competitia dedicata presei s-a desfasurat intre 21 mai si 25 iunie, acestia avand sansa sa castige o excursie la Amsterdam in schimbul contributiei lor pentru o lume mai racoroasa. Castigatorii concursului Heineken pe tema incalzirii locale pentru jurnalisti au fost Andrei Hategan de la IqAds si Monica Cercelescu de la Saptamana Financiara, ale caror lucrari au fost selectate din peste 15 contributii.
Concursul Heineken si premiile puse in joc au atras un numar mare de participanti, in cele doua luni de vara fiind trimise peste 75 de lucrari: fotografii, clipuri video si widget-uri cu solutii impotriva incalzirii locale, care au putut fi votate pe www.localwarming.ro care poate fi accesat si de pe www.heineken.ro.
Plecand de la conceptul incalzirii locale, noua campanie Heineken – Heineken served Extra Cold – abordeaza consumatorii dintr-o perspectiva inedita, comunicand noua senzatie extracold, pe care acestia o pot experimenta in toate locatiile „fierbinti” – baruri, cluburi, pub-uri si supermarket-uri.
Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pieţele din intreaga lume. In Romania, marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.
{mosloadposition user10}