Contact Center Awards, singurul eveniment care premiaza excelenta din domeniul Contact Center, anunta un nou castigator. Este vorba despre competitia deschisa tuturor profesionistilor de Telesales din Romania, Best Telesales Agent, organizata de Contact Center Magazine impreuna cu Grupul Realitatea Catavencu.
Juriul a urmarit sa premieze rezultatele participantilor obtinute in urma unui maraton de telesales si a raspunsurilor primite privind gestionarea diferitelor situatii intalnite in vanzarea prin telefon. Categoria Best Telesales Agent a fost deschisa tuturor profesionistilor din domeniul Telesales. Printr-o modalitate provocatoare si axata pe rezultate, ne-am dorit sa punem in valoare aptitudinile de vanzare, buna organizare si dedicare intr-un domeniu complex si provocator, cum este vanzarea la telefon.
Ne-am dorit sa demolam mitul prin care piata de Telesales din Romania este considerata traditionala, aplicand modele si tehnici de vanzare mai putin placute din punct de vedere al clientului.
Ne-am propus sa demonstram ca exista profesionisti care stiu sa faca acest lucru cu etica, cu multa pasiune si orientare catre client, dar si catre rezultate. In competitia care s-a desfasurat in perioada 5 octombrie – 13 noiembrie 2009, au fost inscrisi 5 participanti, agenti Telesales, din 3 companii diferite.
Trofeul Best Telesales Agent 2009 se acorda participantului cu numarul cel mai mare de abonamente vandute si care a convins juriul prin raspunsurile oferite: Lavinia Barbu, Linea Directa Communications.
Pe urmatoarele 2 locuri s-au clasat Istvan Ordog, Accor Services si Elena Popescu, Linea Directa Communications. Companiile castigatoare ale primelor categorii Contact Center Awards sunt: Competence Call Center, Computer Generated Solutions, GE Money, Oracle, Raiffeisen, UPC si Vodafone Romania. Contact Center Magazine, singura publicatie din Romania dedicata specialistilor din domeniile call center si customer care, este editata de Expo Media. Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research, media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}