Revista The Industry a premiat oamenii, ideile şi proiectele care stabilesc trendurile multimedia
Joi, 29 noiembrie, echipa revistei The Industry și Clickshop şi-au propus să ofere recunoaştere oamenilor din industria de media, produselor creative şi ideilor inovatoare puse în practică în România. Evenimentul de decernare a premiilor a avut loc în Club Control, într-o atmosferă însuflețită de Moonlight Breakfast şi Electric Brother.
Nominalizările pentru cele nouă categorii de premii, au fost făcute de către juriul echipei The Industry. Criteriile pe baza cărora s-au desemnat câştigătorii au fost retorică, impact, etică (pentru categoriile Cel mai bun text, Fotografia anului), creativitate, utilitate, usability (pentru Aplicaţii mobile şi Cel mai bun produs de soft românesc), referiri pozitive, criteriul cantitativ, consecvenţa brandului personal (pentru categoria Personalitate multimedia), creativitate, impact-obiective de vânzări/awareness, etică (pentru campanii de publicitate şi producţii TV). Şi pentru că revista The Industry are o relaţie specială cu toţi cei pasionaţi de media, timp de o lună, publicul a putut vota nominalizaţii din fiecare categorie, pe site-ul revistei, la categoria Premiul publicului.
Câştigătorii The Industry Awards 2012
· Cea mai bună aplicație de Android – SPEED TAXI
· Cea mai bună aplicație de iOS – TRANSPORT URBAN
· Cel mai bun produs de soft românesc – BITDEFENDER
· Cel mai bun text – VIOREL ILIȘOI
· Fotografia anului – PETRUŢ CĂLINESCU
· Cea mai bună producţie independentă TV – CIREAȘA DE PE TORT
· Personalitate multimedia-Web Celebrity – CABRAL
· Cea mai bună campanie de publicitate clasică – PEPSI – ŞI IERI. ŞI AZI – GRAFITTI BBDO
· Cea mai bună comunicare online de brand -ROM – ROMÂNII SUNT DEŞTEPŢI, MCCANN ERICKSON
· Premiul Publicului – BITDEFENDER
„Am ținut să facem niște premii cutting edge, care să promoveze segmente noi din piață de comunicare și IT, de la aplicații de mobile, la producții independente TV. Judecând după uralele pe care le-au primit Speed Taxi sau Cireașa de pe tort și, în general, după reacția la cald a oamenilor, sper că ne-am apropiat de scop” a declarat Iulian Comănescu, editorul revistei The Industry.
„Industria de media și marketing are nevoie de mai multe momente de recunoaștere, iar The Industry Awards reprezintă o bună ocazie pentru cele mai bune campanii, aplicații și personalități să facă un pas în față. Am văzut la gală probabil cele mai bune inițiative și nume care s-au remarcat în ultimul an. Sunt bucuros că avem o nouă sărbătoare a creativității, care are mari șanse să devină un eveniment de referință în România. Felicitări câștigătorilor, felicitări organizatorilor” – Cristian Manafu, suporter la comunicării, membru al juriului The Industry Awards
Din juriul The Industry au făcut parte Olaf Lausen (Romtelecom), Tudor Galoş (Microsoft), Iulian Comănescu (The Industry), Ioana Avădanei (Centrul de Jurnalism Independent), Dan Dragomir (Computer Blog), Cristian Manafu (Evensys), Simona Stoica (Lenovo), Sorin Ruşi (Laptop News), Alex Molovata (Jurnalul Naţional), Daniel Enache (Media IQ), Victor Kapra (victorkapra.ro), Sergiu Biriş (Trilulilu), Marius Cristea (Blue Idea -IQAds, SMARK), Mihaela Călinoiu (Story), Costin Ionescu (Hot News), Ruxandra Dincă (TVMania), Geo Dobre (Skin-Nikon), Dragoş Vărşăndan (theliquorstore.ro), Radu Coman (Sanoma Hearst)
Despre The Industry
Revista The Industry este o platformă de opinie și analiză media la care contribuie voci pertinente din breaslă. Urmărind îndeaproape mișcările strategice, achizițiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii și evenimentele, revista The Industry vorbește despre toate aspectele relevante ale pieței de media. Revista se poate procura prin abonament online sau prin email la office@zirkonmedia.ro.
Din echipa The Industry fac parte nume cunoscute din media locală și internațională, de la jurnaliști renumiți la advertiseri premiați, de la producători de top la directorii de companii: Chris Dziadul, Grig Davidovitz, Jim Donaldson, Mike Villiers-Stuart, Vlad Ursulean, Ştefan Mako, Iulian Comănescu (Editor)
Despre Clickshop.ro
Lansat în primăvara anului trecut, www.clickshop.ro este un mall online dezvoltat de Romtelecom ce oferă peste 10.000 de produse și 12 categorii, de la electronice şi produse IT, la decorațiuni pentru casă şi grădină sau articole sportive, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. Primul mall online deținut de un operator telecom din România a înregistrat în 2012 o creștere a comenzilor cu 16% de la o lună la alta.