Cea de-a saptea editie Effie Romania si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei de Premiere ale carei gazde au fost, ca in fiecare an, International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).
CAP, GMP, Graffiti BBDO, Headvertising, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Papaya Advertising, Propaganda sunt premiantii editiei 2010.
Printre cele mai premiate agentii in competitia Effie Awards 2010 se afla Graffiti BBDO, cu urmatoarele premii: Bronz pentru Dacia – Unbeatable Price (categoria Durables), Sadu – Country Food (Food Products I), Romtelecom Dolce – Share Dolce (Media & Entertainment) si Silver pentru React – A Chance for Life (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns). Urmatoarele agentii ca numar de trofee sunt: Propaganda cu 3 trofee Gold: Napolact – Reason to Rest (Food Products I), Napolact – As it Used to be (Sustained Success), BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People(Corporate Reputation, Image & Identity) si GMP, Leo Burnett & Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising, fiecare cu cate 2 trofee. CAP, Headvertising si Odyssey Communication au castigat fiecare cate un trofeu in competitia Effie 2010.
Dintre castigatorii trofeelor Gold, nominalizarile pentru Grand Effie au fost: Timisoreana – The Story Goes On (GMP), Napolact – Reason to Rest (Propaganda), Herbal Essences – House of Fun (Leo Burnett & Target) si BRD – Groupe Société Générale – Great people Behind Great People (Propaganda).
Campania “The Story Goes On”, semnata de GMP pentru brandul Timisoreana a fost premiata cu Gold in categoria Alcoholic Beverages: Beers And Wines si a primit si trofeul Grand Effie.
“A fost o adevarata placere sa fiu presedintele jurilui Effie Romania in acest an. Am fost impresionat de angajamentul agentiilor de publicitate locale si al comunitatii de marketing. Faptul ca peste 70 de seniori din partea clientilor si oameni din agentiile de publicitate si research si-au dedicat timpul pentru a juriza e o dovada reala a angajamentului acestora vizavi de eficienta in comunicare. Lucrarile castigatoare dezvaluie o gandire de marketing inteligenta si sunt o dovada puternica a succesului. Intr-un climat economic dificil e deosebit de important ca focusul sa fie asupra mecanismelor care functioneaza cu adevarat. Si cred ca la aceasta editie Effie Romania gasim destul de multe dovezi ale acestor mecanisme”, a declarat James Miller, predintele juriului Effie 2010.
Premiile Effie reprezinta un eveniment unde intreaga industrie de advertising se intalneste intr-un punct comun: cel al eficientei in materie de rezultate. Effie reuneste cele mai recunoscute agentii din bransa, clientii si researcherii pentru a celebra eficienta colaborarii, tradusa in cifrele de vanzare.
Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.
{mosloadposition user10}