Costel Apetrei (LaDORNA Group, partea a Grupului Lactalis), Adela Ene (Kinstellar) și Dan Teușdea (Obrist) sunt câștigătorii primei ediții a campaniei <
Campania
Așadar, specialiștii în resurse umane au avut posibilitatea, pe parcursul a șase luni, să își înscrie colegii Empowered.Resourceful.Spectacular. în campanie.
La finalul campaniei, premiile au fost câștigate de:
- Costel Apetrei, Manager al Sistemelor de Management al Calității și Siguranței Alimentare, LaDORNA Group, Programul de training Metamorphosis
- Adela Ene, Head of Marketing, Kinstellar, Programul de training Mind tricks – Creativitate și inovație
- Dan Teușdea, Manager tehnic, Obrist Eastern Europe, Timișoara, Programul intensiv de coaching
Juriul a fost format din Adriana Boșcănici – Fondator și Director General Trainart; Mihai Baciu – Specialist training și dezvoltare organizațională; Dan Vasile – Regizor, Trainer, Coach; Dumitru Ionescu – Business Consultant; Lucian Petrea – antreprenor FMCG și Bogdan Popescu – Antreprenor și Senior trainer Cube.
“Juriul a luat în considerare răspunsurile oferite în interviurile individuale, complexitatea argumentației oferite de specialistul de resurse umane care a înscris candidatul precum și situațiile concrete pe care candidații le-au rezolvat în cadrul companiei.
Premiile au fost acordate ținând cont de aspectele de mai sus, precum si de caracteristicile unice ale fiecarui candidat. Procesul de jurizare a fost complex și riguros și a avut în prim plan identificarea oamenilor Empowered. Resourceful. Spectacular, așa cum îi vedem noi.
Programul Metamorphosis a fost acordat domnului Costel Apetrei (Manager al Sistemelor de Management al Calității și Siguranței Alimentare, LaDORNA Group) pentru că am identificat pasiunea pentru științe exacte și gândirea logică, iar acest program stimulează accesarea intuiției. Considerăm ca tandemul rațiune-intuiție va fi un atu pe care îl va putea folosi cu rezultate deosebite, atât în dezvoltarea proprie, cât și a echipei.
Programul Mind Tricks – Creativitate și inovație a fost acordat Dnei Adela Ene (Head of Marketing, Kinstellar) deoarece am sesizat potențialul inovativ al concurentului, iar acest factor-cheie poate fi exploatat și fructificat. De asemenea, considerăm că este un program care poate ajuta concret la dezvoltarea echipei de marketing pe care concurentul o conduce.
Programul intensiv de coaching a fost oferit dlui Dan Teușdea (Manager tehnic, Obrist Eastern Europe) pentru că am observat o dorință puternică de autodepășire continuă a propriilor limite și considerăm că acest program îl poate sprijini într-un proces accelerat de dezvoltare personală.” declară Adriana Boșcănici, Președintele juriului.
Omul ERS este Empowered – încrezător în forțele proprii, automotivat, autentic, cu inițiativă, Resourceful – un om care știe să apeleze la resurse interne și externe, constructiv, axat pe soluții și Spectacular – omul care te inspiră, este memorabil.
Cea de a doua ediție a campaniei va fi anunțată în cadrul unui eveniment special, la începutul anului 2016.
Detalii despre concurs, pe //www.trainart.ro/blog/.