Reteta de Succes: Cum sa devii cea mai vanduta revista de amenajari interioare
Indrazneste si afla care sunt cei 3 pasi ai retetei:
1. Creativitatea, conform traditiei “Românul s-a nascut poet”
Articolele sunt inspirate de versuri. Spre exemplu un simplu vers “ca de n-as fi scaun, lampa as fi vrut” de Marin Sorescu produce si acum nenumarate discutii in urma carora se realizeaza articole interesante.
2. Empatia, conform proverbului «ce tie nu-ti place, altuia nu face»:
Ne imaginam ca suntem cititori. Tot timpul. Pâna acum am reusit sa empatizam cu 282.000. Ne dorim mai mult.
3. Testarea pietei, pentru verificarea zicalei “gratis nu exista, ieftin nu rezista”
Se da startul din redactie si cine reuseste sa infirme zicala la sfârsitul zilei, are voie sa initieze a doua zi meditatia de empatizare cu publicul. Este considerat Maestru.
Aplicarea celor trei pasi a avut urmatoarele rezultate:
1. Casa si gradina este cea mai vanduta revista de amenajari interioare pe trimestrul unu 2009 (vezi grafic)
2. Numarul cititorilor a ajuns la 282.000 pe editie, Casa si gradina fiind cea mai citita revista de amenajari interioare
3. Nimeni nu a avut nevoie de concediu medical
Casa si gradina are frecventa lunara si un tiraj de 20.000 de exemplare.
Pretul revistei este 7.9 lei si costul rate-card pentru o pagina de publicitate este de 3.200 de euro
Casa si gradina apartine portofoliului Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile: Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, National Geographic Traveler, Harper’s Bazaar, Esquire, Marie Claire, Villa Design, FEMEIA, mami, Femeia de azi, Bucataria de azi, Mamica de azi, Sanatatea de azi.
{mosloadposition user10}