audio-video speciale
Vara acestui an a adus casei de productie si post-productie publicitara Factor noi clienti si noi proiecte.
Printre acestea se numara si castigarea licitatiei pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania "Awarness Campaign for ROP" (Programul Operational Regional), finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana. Campania este realizata de catre agentia Mercury 360 pentru clientul Ministerul Dezvoltarii si cuprinde, pe langa alte materiale de comunicare, trei spoturi radio, pentru care echipa audio a casei de productie a compus o linie melodica speciala si trei spoturi TV. La pitch au participat zece case de productie, punctele forte prin care Factor s-a evidentiat au fost capitolul "Metodologie si Organizare" din documentatia de licitatie si aportul creativ adus conceptului care se bazeaza pe caderea unor piese de domino.
“Pentru realizarea proiectului, am adus la filmare echipa ce detine titlul de Campioana Mondiala la "domino falling", firma "Weijers Domino" din Olanda, care a realizat conceptul creativ "live". Proiectul a implicat o munca foarte elaborata, specialistii olandezi lucrand trei zile, timp in care au montat un numar total de 10.000 de piese de domino in 8 tablouri. Din punct de vedere tehnic, pentru a pune in valoare caderea dominourilor, la filmare am folosit un obiectiv specializat T-Rex care permite filmarea la nivelul pieselor de domino.” a declarat Tino Furtună, General Manager Factor.
Echipa Factor implicata in proiect a fost formata din Eduardo Vasquez – Regizor, Jordi Rexach – DOP, Costas Ivanov – Producator, Noni Molete – Scenograf, Bogdan Lupescu – Sef echipa grafica, Mircea Lacatus – Senior Video Editor, Andrei Tatu si Ionut Grigore – Muzica.
{mosloadposition user10}