Cartoon Network lansează în această vară o nouă campanie de brand la nivelul regiunii EMEA, Redesenează-ți lumea este o campanie care celebrează unicitatea fiecărui copil și îi încurajează totodată pe aceștia să fie încrezători și fericiți în ei înșiși.
Campania vibrantă și distractivă se va desfășura pe mai multe platforme. Aceasta va prezenta copii care fac lucruri uimitoare în viața lor de zi cu zi: de la stăpânirea desăvârșită a patinajului pe role sau a antrenamentului în artele marțiale, până la echilibrarea perfectă a unei mingi în timp ce se spală pe dinți sau exersarea consecventă a aruncării mingii de baschet. Multe dintre personajele îndrăgite de la Cartoon Network – Gumball, Darwin, trio-ul din „Între noi, urșii” și Tinerii Titani – vor apărea în această campanie și vor răspunde la demonstrațiile de talent inspiraționale ale fanilor lor de pretutindeni.
Nandi Bushell, senzație muzicală virală și în vogă, în vârstă de 12 ani, se află la bordul campaniei pentru a contribui la realizarea noii poziționări a brandului și va apărea în cadrul conținutului de pe platformele de comunicare.
„În fiecare zi, suntem inspirați și motivați de fanii noștri, iar acum Cartoon Network vrea să îi încurajeze pe fiecare dintre ei să se celebreze pe ei înșiși: oricine ar fi, orice ar face și oricum ar face-o. Campania Redesenează-ți lumea a fost creată pentru a-i încuraja pe copii să se bucure de propria autenticitate și pentru a-i asigura că toată lumea contează. Stilul vesel, amuzant și incluziv al lui Cartoon Network se reflectă în mesajul campaniei, care oferă șansa și spațiul de prezenta lumii copiii zilelor noastre absolut extraordinari.” a declarat Monika Oomen, vicepreședinte, Brand Communications and Franchise Management, Kids, EMEA.