Publicis a realizat pentru Carrefour o noua campanie menita sa comunice oferta speciala de reduceri sub binecunoscutul concept “Black Friday”.
Un “Black Friday” cu totul special, pentru ca la Carrefour cumparatorii nu beneficiaza doar de o noapte de reduceri, ci de 10 zile in care ei pot profita de reduceri de-a dreptul “electrizante”.
“De aceasta data, Carrefour si-a dorit sa se diferentieze prin idee si executie de ceea ce se comunicase pana in prezent. Ne-am bucurat mult atunci cand clientii nostri s-au aratat deschisi catre o propunere creativa, curajoasa si care are si umor negru”. – Otilia Coman, Copywriter
Publicis a tradus, practic, banalul “reduceri la electronice si electrocasnice” in “reduceri la ce poti baga in priza”. Si de aici, intreaga idee a campaniei.
S-a ales o executie caricaturala ce duce la extrem consecinta stricarii electrocasnicelor. Imaginile simple, clar-obscure, asemanatoare unor tablouri, in contrast cu personajele “electrizate” dau savoare spotului TV.
Intitulata “Flashlight”, campania include promovare prin spoturi TV si radio, in mediul online si in-store si se deruleaza in perioada 17-26 noiembrie, timp in care are loc perioada de reduceri lansata de Carrefour pentru intreaga gama de televizoare.
Publicis: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Otilia Coman (Copywriter), Edi Einhorn (Art Director), Alexandra Murray (Client Service Director), Corina Tudor (Account Director), Adina Gruia (Account Manager), Petronela Cosa (Account Executive), Camelia Efrimov (A/V Producer Manager), Liviu Efrimov (A/V Producer).
Carrefour Romania: Andreea Mihai (Director Marketing), Alexandra Mihalache (Manager Comunicare), Iuliana Alexandru (Responsabil Comunicare), Alexandru Corlan (Responsabil e-Marketing).