Carrefour își anunță parteneriatul cu Bucharest Running Club, o competiție de amploare, care promovează mișcarea și stilul de viață sănătos, organizată în trei faze: Bucharest 10K & Family Run, Bucharest Half Marathon și Marathon.
În primul weekend din aprilie, Carrefour a susținut competiția Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment și Cursa Familiilor, cu produse sănătoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai mișcării în aer liber, profesioniști și amatori, copii și adulți.
Participanții și-au putut reîncărca gratuit bateriile la punctele de refreshment aflate pe traseul competițiilor 10K & Family Run, iar la healthy corner au găsit o varietate mare de produse bio, de la fructe uscate și proaspete, și până la ingrediente cu care și-au preparat sucuri naturale, salate și sandvișuri gustoase și sănătoase.
“Mă bucur să văd că există un interes tot mai mare pentru astfel de competiții, inclusiv în rândul colegilor mei. La eveniment au participat 60 de colegi și clienți Carrefour, care au beneficiat de invitații din partea noastră. Susținem alegerile sănătoase prin parteneriate strategice, dar mai ales prin promovarea produselor de calitate către consumatorii noștri. Aceste acțiuni sunt parte integrantă a planului de transformare a grupului Carrefour, având ca obiectiv să devenim liderul schimbării în alimentație”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.
Bucharest 10K & Family Run este primul eveniment din seria organizată de Bucharest Running Club și sponsorizat de Carrefour România. Următoarele competiții sunt Bucharest Half-Marathon, care va avea loc în perioada 12-13 mai, și Bucharest Marathon, pe 13-14 octombrie.
Carrefour România își consolidează, astfel, direcția de promovare a zonei gourmet food și le propune consumatorilor experiențe variate, noi modalități de a face cunoștință cu gama de produse într-un context diferit, adaptat specificului fiecărui eveniment.