- Rețeaua Carrefour Hipermarket România ajunge la un număr de 44 de unități la nivel național, dintr-un total de peste 400 de magazine multiformat;
- Hipermarketurile Carrefour oferă cea mai extinsă gamă de articole la nivelul întregii rețele: peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare în noul magazin din Alba Iulia;
- Prin deschiderea noului hipermarket, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând 120 de locuri de muncă.
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează primul hipermarket din Alba Iulia. Noul magazin este situat pe str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 2, în incinta Carolina Mall Alba Iulia, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și rămâne în poziția de format strategic la nivelul întregii rețele, oferind cea mai variată gamă de produse, pentru toate buzunarele. Extinderea rețelei face parte din planul omnichannel al companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, atât în magazinele fizice, cât și online.
„Cele 44 de hipermarketuri deschise în zone strategice ale României reprezintă angajamentul nostru de a fi acolo unde sunt clienții noștri și de a deveni principala lor sursă de aprovizionare cu produse calitative, de la producători mici, medii și mari. Deschiderea noului hipermarket în Alba Iulia pune în valoare prioritățile noastre de anul acesta: extinderea rețelei de peste 400 de magazine și susținerea viziunii omnichannel prin integrarea magazinelor multiformat și a serviciilor de livrare online. Rămânem același partener de încredere și actor implicat în comunitatea locală, care oferă cel mai bun portofoliu de produse și servicii, pentru a susține viața de zi cu zi a românilor, adaptându-ne permanent la obiceiurile lor de consum”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO, Carrefour România.
„Deschidem astăzi primul magazin din Alba Iulia, un moment important pentru noi și avem încredere că vom putea acoperi cât mai multe dintre nevoile locale de consum, datorită ofertei generoase de peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare. Este un prilej bun de apropiere față de comunitatea locală. Mă refer aici la clienți, pe de o parte, prin varietatea de produse de calitate, și pe de altă parte, la producătorii locali și regionali, cărora le oferim un spațiu generos de expunere în magazin. Îi așteptăm pe locuitorii din Alba Iulia și din vecinătate să descopere produse din game consacrate precum Drag de România, Creștem România Bio sau Grădina Noastră, dar și bunătăți realizate de producătorii locali din regiunea Transilvaniei”, a declarat Lucian Stanciu, Director hipermarket Carrefour Alba Iulia.
Noul hipermarket din Alba Iulia oferă multiple opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparate tradiționale, produse bio, selecția extinsă de vinuri cu tradiție, precum și specialități de la producătorii locali și regionali. Magazinul pune accent în sortimentația sa pe produse de la micii la marii producători români, printre care:
- brânzeturi artizanale fabricate din ingrediente locale, 100% naturale, din cel mai nou program de produse românești Carrefour, Poftim Brânza Românească;
- vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, inclusiv de la crame din regiunea Transilvaniei și podișul Târnavelor recunoscute pe plan local: Domeniile Boieru, Pivnița Savu, Lechburg, Crama Teaca, Jidvei și Villa Vinea;
- Bunătăți de soi de la producători locali și regionali de renume, precum carne proaspătă de pui de la „Transavia”, lactate de la „Romoșan”, mezeluri de calitate superioară de la „Frații Suciu”, pâine proaspătă și produse de panificație de la „Paneuro Bakery”, „Brutăria Mercurean” și pită de Sântimbru, precum și o selecție rafinată de produse de cofetărie „De la Georgia”;
- fructe și legume românești de la cooperativele agricole Grădina Noastră din Zarand, Vărăști, Huși și Beiuș;
- produse certificate Filiera Calității, cum ar fi carnea Black Angus și păstrăvul de Zăganu, dezvoltate în baza unor condiții stricte de calitate;
- produse marcă proprie din gamele consacrate Drag de România, Carrefour La Piață sau Carrefour BIO, dar și mărci naționale și internaționale.
În plus, magazinul include în oferta sa și produse non-alimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă și grădină, produse cosmetice sau jucării. Totodată, noua colecție de haine TEX, potrivite pentru sezonul rece, va fi disponibilă încă de la deschidere, iar pentru o echipare completă pentru școală, părinții sunt așteptați în magazin, să descopere cele peste 2.000 de rechizite la rafturile dedicate. Mai mult, clienții pot beneficia și de servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.
Cu ocazia deschiderii, clienții pot consulta cataloagele cu oferte și promoții speciale din ziua deschiderii și participa în perioada 31 august – 1 octombrie la tombola cu premii, prin care au șansa să câștige unul dintre cele 50 de carduri cadouri în valoare de 500 de lei, în schimbul unui bon de cumpărături în valoare de 100 de lei înregistrat pe site-ul: https://lp.carrefour.ro/deschidere-albaiulia/.
Hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 22.00. Cu o suprafață de vânzare de peste 4.000 de metri pătrați, magazinul pune la dispoziția clienților un mix de cinci case tradiționale și nouă case de tip self checkout: patru cu opțiuni de plată mixte cash și card și cinci doar card, prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a-și scana și plăti singuri produsele din coș.
Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile
Odată cu primul hipermarket din oraș, Carrefour aduce la Alba Iulia și programul Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, prin care clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de oferte, discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
În ultimul an, Carrefour a demarat un amplu proces de remodelare, care vizează hipermarketurile din toată țara, reprezentând evoluția strategică a retailerului în România pentru o mai bună experiență în cadrul sesiunilor de cumpărături. Astfel, Carrefour continuă demersul de modernizare, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Act for Good. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar astfel experiența devine simplă și rapidă.
Grijă pentru mediu și comunitate
Ca parte a strategiei Carrefour de protejare a mediului înconjurător, Carrefour aduce în perioada 1-3 septembrie, intervalul 9.00–18.00, ultima ediție a caravanei Plata cu PET, în cadrul căreia clienții Carrefour pot achiziționa fructe și legume proaspete, crescute local, la prețul special de 1 PET, 1 doză de aluminiu sau 1 ambalaj de sticlă per bucată. Mai mult, pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Plata cu PET este o inițiativă Carrefour în parteneriat cu Coca-Cola HBC, GreenPoint Management, TOMRA, EcoSynergy și FEPRA.
Mai mult, ca sistem permanent, clienții pot aduce în noul magazin recipiente cu ulei folosit și beneficia de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Totodată, Carrefour instalează în noul magazin din Alba Iulia și un echipament de reciclare, compatibil cu sistemul de garanție returnare, tip Reverse Vending Machine (RVM), prin care albaiulienii vor putea recicla ambalajele reutilizabile din sticlă, plastic sau metal. La 10 articole reciclate, albaiulienii vor primi un voucher în valoare de 5 RON în Act for Good, valabil la cumpărăturile în magazinele Carrefour.
Nu în ultimul rând, Carrefour își invită clienții să pună binele pe lista lor de cumpărături și să doneze în locul special amenajat alimente pentru persoanele din comunitățile defavorizate, în cadrul proiectului Banca de alimente, dezvoltat alături de Crucea Roșie Română.
O experiență omnichannel la cumpărături
Din 31 august, albaiulienii vor avea posibilitatea să acceseze cele peste 30.000 de produse, atât în magazinul fizic, cât și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau a platformelor partenere BRINGO și Glovo.
BRINGO, platforma românească de personal shopping care efectuează livrări în timp record, de la 90 de minute, la 30 sau chiar 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.
Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de magazinul Carrefour Alba Iulia, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.