Nielsen Brandbank colaborează cu retailerul Carrefour România pentru a furniza servicii de conținut digital pentru serviciile online și offline ale Carrefour România
Nielsen Brandbank, furnizor global de soluții de conținut de produse digitale, și-a extins prezența pe piața românească prin semnarea unui contract de colaborare cu Carrefour România.
Prin acest parteneriat, Nielsen Brandbank va furniza către Carrefour România conținut precis de produs digital, oferind imagini de înaltă calitate, informații complete despre etichete și descrieri de marketing ale produselor prin procese de automatizare standardizate, permițând cumpărătorilor accesul la o experiență de cumpărături de înaltă calitate.
Soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank vor permite Carrefour România să conecteze cumpărătorii la cele mai actualizate conținuturi de produse digitale relevante, făcând bunurile de consum mai vizibile și mai atractive.
„Suntem încântați că retailerul Carrefour România a ales Nielsen Brandbank pentru a crea și gestiona informațiile despre produsele comercializate, alăturându-se tuturor celorlalți comercianți care lucrează cu noi de la lansarea cumpărăturilor online. Ca lider global în conținutul produselor digitale, Nielsen Brandbank este bine poziționată pentru a sprijini nevoile digitale ale Carrefour România și pentru a satisface în continuare nevoile cumpărătorilor,” a declarat Róbert Bölöni Key Account Manager Nielsen Brandbank.
“Astăzi, pentru comerțul modern omnichannel, a devenit obligatorie îmbogățirea profesională a conținutului digital cu o descriere completă a produsului, o imagine de înaltă calitate și date volumetrice precise. Dorim să ne îmbunătățim semnificativ în acest domeniu în lunile următoare. Pe lângă noul nostru parteneriat cu Nielsen Brandbank, care ne permite să îmbunătățim baza de date a produselor, ne propunem să automatizăm fluxurile de date și să investim în verificarea SEO”, comentează Justyna Torres, eCommerce Director Carrefour România.