Pe 31 octombrie a demarat campania de promovare a noii imagini Carpatina. Campania repozitioneaza imaginea apei minerale naturale Carpatina si este centrata pe conceptul “apa neimblanzita”, fiind declinata pe TV, print si online. Campania “Carpatina – Apa Neimblanzita pentru Spirite Neimblanzite” este prima de o asemenea anvergura pe care o genereaza brandul Carpatina. Agentia care gestioneaza contul de apa minerala naturala Carpatina este Babel Communications. Agentia pune la dispozitia Carpatina si reteaua de merchandiseri pentru implementarea strategiei actuale la nivelul punctelor de vanzare.
In prim planul campaniei se afla apa minerala naturala Carpatina Plata. Apa este extrasa din izvorul Domogled, situat in zona Baile Herculane, sursa care s-a alaturat portofoliului de brand Carpatina la mijlocul acestui an. “Campania de comunicare demareaza intr-un moment fericit pentru Carpatina, avand in vedere completarea portofoliului. Achizitia de la mijlocul verii a sursei de apa minerala plata Domogled aduce Carpatina in «Major League» si ne da sperante reale ca vom ajunge in cursul anului viitor in top trei pe aceasta piata. Speram la o dublare a volumului de apa comercializata in 2009”, declara Liviu Irimia, General Manager Ape Minerale Carpatina si Lipova.
”Carpatina este un client strategic pentru Babel Comunications, iar construirea campaniei a fost o provocare pentru care am lucrat din plin in ultimele luni. Este vorba despre strategia completa de comunicare, in care am pus la punct declinarile pe ATL, BTL, PR, dar si tactici la locul de vanzare. Pentru ca portofoliul de produse s-a imbogatit recent, am repozitionat imaginea apei minerale naturale Carpatina Plata si am reimprospatat imaginea produselor deja existente in portofoliu, apa minerala naturala usor-carbozificata Carpatina Light si apa minerala naturala Carpatina Forte”, declara Raluca Simu, Managing Partner Babel Communications.
{mosloadposition user10}