Carpatcement Holding lansează www.heidelbergcement.ro, o platformă online creată pentru a comunica într-un mod cât mai eficient activităţile Grupului HeidelbergCement în ţara noastră.Platforma cuprinde informaţii utile pentru fiecare categorie de public interesată de activitatea companiei: jurnalişti, parteneri,clienţi şi ONG-uri. Site-ul a fost creat şi realizat de agenţia de consultanţă în comunicare online, Selenis.
Noua platformă este organizată în cinci secţiuni şi cuprinde informaţii despre întreaga activitate a companiilor HeidelbergCement. La realizarea site-ului s-a ţinut cont în principal de rapiditatea accesului la informaţie. De asemenea, Carpatcement a vrut să arate că este o companie transparentă şi astfel a publicat informaţii utile, care cu greu se pot găsi pe alte site-uri corporate româneşti. Primele două secţiuni ("Despre companie" şi "Produse") sunt dedicate prezentării Grupului HeidelbergCement şi a celor trei companii prin care îşi desfăşoară activitatea în România: Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate. În cadrul acestor secţiuni, sunt prezentate şi informaţii despre rezultatele financiare ale companiei. Jurnaliştii şi analiştii economici îşi pot forma o imagine completă despre impactul activităţii Carpatcement asupra economiei româneşti. Tot o dovadă de transparenţă este şi publicarea întregii echipe de conducere şi a biografiilor managerilor din cadrul companiei.
Cea de-a treia secţiune ("Dezvoltare Durabilă") este dedicată responsabilităţii sociale corporative, domeniu în care compania este implicată activ prin desfăşurarea unor proiecte de protecţia mediului, urbanism şi arhitectură. Aici pot fi citite studii de caz ale proiectelor Carpatcement. De asemenea, pot fi văzute parteneriatele făcute până acum de companie pentru a-şi îmbunătăţi impactul asupra societăţii şi a mediului înconjurător.
Cea de-a patra secţiune este dedicată reprezentanţilor presei şi urmăreşte să le simplifice acestora activitatea de cercetare. Printre altele, secţiunea le oferă acces la ştirile de ultimă oră, o arhivă de comunicate de presă organizată intuitiv şi o bază de imagini pe care le pot folosi pentru a-şi ilustra articolele. Nu în ultimul rând, jurnaliştii se pot abona pentru a fi anunţaţi în timp real de apariţia unei noi ştiri pe site (prin email sau prin RSS).
Ultima secţiune cuprinde date de contact pentru toate cele trei companii ale Grupului HeidelbergCement în România.
“Suntem conştienţi de importanţa uriaşă pe care o dezvoltă treptat mediul online. Avem experienţa de lucru cu platformele anterioare, de aceea considerăm că un site optimizat, în care informaţiile sunt foarte bine organizate şi structurate, updatate în mod continuu, dar şi foarte accesibile tuturor publicurilor noastre, reprezintă cheia unui proces de comunicare eficient”, declară Bogdan Arnăutu, Şef Departament Comunicare Carpatcement Holding.
www.heidelbergcement.ro a fost realizat de agenţia de consultanţă în comunicare online, Selenis. Despre acest proiect, Dragoş Dehelean, directorul agenţiei, afirmă:
"Pentru crearea acestei platforme am avut în vedere cele mai recente studii cu privire la modul în care diversele categorii de public interacţionează cu un site corporate. Am ţinut cont atât de feedback-ul jurnaliştilor care vor informaţie sintetică şi de impact, cât şi de necesităţile utilizatorului simplu, care respinge limbajul de lemn de pe majoritatea site-urilor corporate din România."
www.heidelbergcement.ro este o platformă creată special pentru a îmbunătăţi şi înlesni comunicarea cu publicurile companiei: de la reprezentanţii presei, autorităţi, parteneri şi clienţi actuali sau potenţiali, şi până la publicul larg.
{mosloadposition user10}