al Olimpiadelor Comunicarii 2008
Carpatcement este pentru a doua oara sponsor al Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. In cadrul concursului, echipe de studenti construiesc timp de doua saptamani strategii de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici. Campaniile lor sunt evaluate de un juriu alcatuit din personalitati de marca din domeniul comunicarii. Concursul se desfasoara intre 3 martie – 14 mai la Palatul Parlamentului.
La editia din acest an, Carpatcement va fi sponsorul probei de Relatii Publice. De asemenea, va oferi o tema studentilor care se vor califica la aceasta proba. Tema presupune realizarea unei campanii care sa schimbe perceptia asupra produselor Carpat Beton, asociindu-le caracteristici precum: “treaba nemteasca”, “lucru foarte bine facut”, “calitate nemteasca”. Obiectivul campaniei este ca brandul Carpat Beton sa devina sinonim cu: meticulozitatea, seriozitatea, precizia, promptitudinea, profesionalismul si organizarea.
Prin implicarea in Olimpiadele Comunicarii, Carpatcement doreste sa ajute la descoperirea si promovarea celor mai talentati tineri profesionisti in domeniul comunicarii, din toate sectoarele acestuia (comunicare politica, institutionala sau marketing).
{mosloadposition user10}