Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caroli participa la cel mai mare targ european de Foods and Beverage

Caroli Foods participă anul acesta, în perioada 10-14 martie la Barcelona, la Alimentaria, cel mai mare târg european de Food and Beverage. Este a doua prezenţă a companiei la un târg internaţional de profil, după participarea în 2007 în premieră pentru un producător român de mezeluri la o altă expoziţie europeană de prestigiu – Anuga.

Caroli, Gourmet şi Maestro sunt brandurile prin intermediul cărora compania a decis să îşi expună anul acesta o gamă diversificată de produse. În acest fel, Caroli Foods doreşte să stârnească interesul consumatorului internaţional care apreciază gustul autentic al produselor româneşti, pregătite după reţete tradiţionale. Standul va cuprinde salamuri, produse din şuncă, specialităţi de pui şi de porc şi nu în ultimul rând mezeluri tradiţionale româneşti. “Prezenţa noastră în cadrul unui târg internaţional de profil este o probă a atenţiei pe care o acordăm standardelor de calitate şi igienă, precum şi a preocupării pentru reţete diversificate, care fac produsele noastre apreciate atât în România, cât şi pe oricare altă piaţă”, a declarat Haluk Akdemir, CEO Caroli Foods.

Caroli Foods îşi va prezenta produsele în pavilionul internaţional în cadrul standului României. Acesta totalizează o suprafaţă de 280 m.p. unde vor expune 16 firme ce prezintă produse tradiţionale apreciate pe plan internaţional.

Alimentaria este cel mai mare târg european de Food and Beverage. Acesta se desfăşoară la fiecare doi ani şi anul acesta sărbătoreşte 30 de ani de activitate de la prima deschidere.
Fiecare ediţie este vizitată de peste 30.000 de specialişti din domeniul alimentar şi peste 50.000 de cumpărători ai celor mai mari companii de distribuţie şi retail din lume.

Evenimentul reuneşte la fiecare ediţie, într-o suprafaţă de peste 100.000 m.p., între 4 – 5.000 de expozanţi dintre cele mai importante firme europene producătoare de alimente şi băuturi şi mai mult de 150.000 de vizitatori. Evenimentul include şi forumuri internaţionale, congrese, proiecte de cercetare, utilaje şi mai ales forumuri legate de idei inovatoare pentru produsele din industria alimentară.

Bucuresti, 11.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.