care îşi propune să aducă 5% cotă de piaţă producătorului de mezeluri
Caroli „Ţine românul în mişcare” anul acesta cu 1,3 milioane de euro
Campania „Caroli. Ţine românul în mişcare!” reprezintă pentru companie o nouă orientare în comunicarea de brand, cu o intensă abordare emoţională şi care oferă o binemeritată recunoaştere consumatorului. Prin amploarea sa, aceasta reprezintă campania cea mai puternică a Caroli Foods de până acum, beneficiind de o investiţie totală de 1,3 milioane de euro în research, producţie şi implementare.
Având în centru consumatorul, mesajul campaniei subliniază necesitatea unei pauze care te revitalizează, care îţi permite să îţi recapeţi energia pentru a-ţi continua activitatea. Spotul campaniei reflectă fidel această abordare, ilustrând rolul „catalizatorului” Caroli în recăpătarea forţelor necesare activităţii cotidiene.
„Brandurile puternice sunt cele care investesc şi care se ghidează după nevoile consumatorilor. Credem că meritul unui brand stă în consumatorii săi şi de aceea noua platformă de comunicare vine să transmită mai degrabă un mesaj emoţional, acela de recunoaştere şi gratitudine pentru toate categoriile sale de consumatori: studenţi, muncitori, şcolari, funcţionarii din birouri, DJ, taximetrişti etc” declară Andrew Taylor, Vicepreşedinte Comercial Caroli Foods.
Unul din obiectivele de marketing este de a creşte top of mind cu 50% până la finele lui 2009. Noua platformă constituie, de asemenea, un important sprijin în atingerea unei cote de piaţă de 15% până la sfârşitul anului.
Perioada pe care se întinde campania este de 1 an de zile şi presupune o activare de 360 de grade urmând ca implementarea să fie făcută treptat pe toate mediile, TV, PR, outdoor, print, BTL. Într-o primă fază activarea va fi direcţionată pe TV printr-o campanie foarte vizibilă, desfăşurată pe majoritatea staţiilor TV, iar pe perioada verii campania se va extinde şi pe celelalte medii.
Pentru realizarea acestei campanii, investiţiile au fost mai întâi direcţionate către research, iar apoi către producţie şi implementarea pe TV, outdoor şi BTL. Dezvoltarea campaniei „Caroli. Ţine românul în mişcare” a început încă de anul trecut prin studiile în care au fost validate insight-urile
despre consumatori, urmate de alegerea ideii creative şi implementare.
Cei care au contribuit la realizarea campaniei „Caroli. Ţine românul în mişcare!” sunt:
– din partea Caroli: Marina Caluian – Brand Manager, Adrian Nicolaescu – Marketing Manager, Andrew Taylor, Vicepreşesdinte Comercial
– din partea McCann Creative: Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Adriana Pascan – Group Creative Director, Dinu Panescu – Senior Copywriter, Ionuţ Cojocaru – Art Director, Andreea Sandu – Group Account Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Claudia Cristian – Senior Account Manager, Oana Panait – Account Executive, Tiberiu Munteanu – Head of Production.
Casa de producţie care a realizat spotul este Abis Studio.
Spotul a fost filmat în 12 locaţii în Bucureşti şi cel puţin pe durata filmărilor, a reuşit să ţină echipa în continuă mişcare. Producţia a presupus implicarea a 150 de figuraţi şi a unui staf tehnic de 40 de oameni.
{mosloadposition user10}