Compania a castigat si “Premiul pentru cea mai eficientă promoţie a unui furnizor” pentru Casa Caroliştilor şi menţiune pentru “Cele mai moderne servicii de distribuție și logistică”, FoodLine Logistics
La cea de-a XI-a ediție a Galei Premiilor PIAȚA ale industriei bunurilor de larg consum, Caroli Foods Group a câștigat premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne, cu 47,3% din voturi.
Caroli Foods Group, lider pe piața mezelurilor din Romania prin atenția constantă pentru calitate și siguranță, asigurate de investițiile în tehnologii de ultimă generație si de inovațiile în produse, a devenit prima alegere a consumatorilor si a fost recompensat de partenerii săi prin intermediul revistei Piața și a premiilor primite în cadrul Galei. Premiul pentru „Cel mai puternic brand din grupa produselor de carne” acordat de Revista Piața este o recunoaștere a efortului în ceea ce priveşte oferta de produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori.
Din dorința continuă de dezvoltare, Caroli s-a concentrat pe inovații în ceea ce priveste portofoliul de produse diversificând gama Extra cu produse cu multă carne, respectiv cremwurști și salam cu peste 80% carne. De asemenea, în acest an, în urma unor cercetări ample, realizate împreună cu consumatorii, Caroli şi-a îmbunătăţit portofoliul brand-ului Sissi, prin lansarea unor noi variante de produse rafinate, de înaltă calitate şi a unor reţete imbunătăţite. In plus, orice şuncă Sissi are acum 1.5% grăsime, iar Sissi jambon de porc şi curcan 1.8% grăsime!
În cadrul Galei Premiilor PIAŢA, Caroli Foods Group, a primit şi premiul pentru „Cea mai eficientă promoție a unui furnizor” din grupa produselor din carne cu 31,1% din voturi. Campania Casa Carolistilor este o initiativa strategica a Caroli Foods Group construita pe una dintre valorile de baza, respectul fata de consumator. “Casa Carolistilor” adună sub același acoperiș virtual întreaga familie de produse lansate în fabrica din Pitești. Platforma a fost creată într-un mod interactiv și atractiv atât pentru părinți, dar mai ales pentru copiii care îl recunosc și îndrăgesc pe Șervețel. Campania ce a avut drept premiu o casă în valoare de 50.000 euro s-a desfășurat în perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 și a fost castigat de Niculiciu Alexandra Ramona.
“Cel mai puternic brand” in categoria produselor de carne este premiul pe care ni l-am dorit cel mai mult si, pe aceasta cale, vreau sa multumesc tuturor celor care au dat credit anul acesta Brand-ului Caroli si au apreciat efortul depus de intreaga echipa. Premiul pentru „Cea mai eficienta promotie”, respectiv Casa Carolistilor, reprezinta o incurajare din partea partenerilor nostri care au apreciat curajul echipei de a lansa un produs de loializare, cu premii garantate, intr-o categorie mai putin obisnuita cu astfel de platforme digitale. De altfel, piata din Romania a evoluat semnificativ, atat din punct de vedere al preferintelor consumatorilor si implicit a produselor, dar si din punct de vedere a comunicarii, si ne bucuram foarte mult ca reusim sa ne mentinem excelenta in domeniu” a declarat Ana Maria Băjan, Director Executiv Marketing, Business Development & PR Caroli Foods Group.
In cadrul Premiilor Revistei Piata, compania a obținut mentiunea a doua în ceea ce privește numărul de voturi la secțiunea „Cele mai moderne servicii de distribuție și logistică”.
În cadrul ediției a XI-a a Premiilor Piața, 27 de companii au fost desemnate câștigătoare prin voturile exprimate de peste 800 de reprezentanți ai companiilor din retail, producție și distribuție, inclusiv comercianți independenți. Procesul de selectie a reunit 380 de candidaturi depuse de aproximativ 100 de companii din FMCG și retail.