Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caroli-Foods a crescut in 2006 cu peste 50% fata de anul precedent

Investitii planificate: peste 5 milioane Euro in 2007

Caroli Foods apreciaza ca piata mezelurilor ar putea creste cu 10% in 2007 si estimeaza atingerea unei cifre de afaceri de 125 milioane de Euro, ceea ce ar corespunde unei cresteri de peste 30 % in raport cu 2006.

Directiile de dezvoltare majore pentru anul in curs, care inseamna un volum de investitii de peste 5 milioane de Euro, includ finalizarea investitiei in fabrica de mezeluri crud – uscate de la Pitesti, deschiderea a doua noi centre de logistica – in Cluj si Pitesti – precum si extinderea retelei de magazine din zona Ardealului.

O alta directie majora este continuarea investitiilor efectuate pentru a implementa cele mai exigente standarde de calitate din industrie. Acest proces, care a demarat in anul 2003 si a dus la implementarea ISO 9001 si a HACCP inseamna si aducerea la standardele Caroli Foods a productiei din capacitatile nou integrate. Astfel, productia brandului Maestro se va face de catre fabrica din Pitesti, locatia din Cluj nepermitand dezvoltarea corespunzatoare a capacitatii de productie si respectarea standardelor de calitate la care opereaza toate entitatile Grupului.

Acestea vor fi completate de lansarea de noi produse, dezvoltarea retelei de distributie, promovarea si dezvoltarea brandului Maestro.

“Ne asteptam la un an intens, caracterizat de evolutie dinamica, o crestere a competitiei si, in acelasi timp, deschiderea unor noi oportunitati pe pietele europene”- sustine Talal El-Solh presedintele grupului Caroli Foods.

Integrarea europeana reaseaza piata

Integrarea europeana va aduce cu siguranta o reasezare a pietei. Va exista o tendinta de consolidare a pietei prin achizitii. Necesitatea alinierii la standarde europene a productiei va duce la disparitia unor producatori care nu pot face investitii pentru a respecta aceste standarde. Alinierea la exigentele europene poate genera si cresterea pretului produselor la producatorii locali care au intarziat investitiile in retehnologizarea capacitatilor de productie. Pe de alta parte, competitia va creste prin intrarea de noi jucatori, va creste numarul furnizorilor de materii prime si materiale.

Caroli Foods a pregatit din vreme evolutia pe o piata extrem de competitiva cum este cea europeana, prin specializarea liniilor de productie pe game de produse, organizarea si consolidare structurii interne a organizatiei, investitii in resurse umane, pregatirea specifica necesara pentru a produce pentru si a vinde produsele pe piata europeana.

Evolutii 2006

Grupul Caroli Foods a anuntat o cifra de afaceri pentru 2006 de 93 milioane de Euro, in crestere cu 50 % in raport cu anul anterior.

Evolutia ascendenta a fost determinata de un flux sustinut de investitii – de peste 11 milioane de Euro – directionat in principal catre largirea capacitatilor de productie a fabricii de salamuri crud-uscate Indcarf, specializarea productiei, dezvoltarea organizationala si resurse umane.

De asemenea, un factor determinant pentru evolutia buna inregistrata de companie a fost integrarea in cadrul grupului a Maestro Industries. O alta preocupare care a sustinut trendul ascendent a fost introducerea si promovarea a peste 30 de produse noi precum si  grija pentru respectarea celor mai exigente standarde de calitate aplicabile in industrie.

In anul 2006 evolutia produselor grupului a fost diversa. In mod traditional, cea mai mare crestere a fost inregistrata in categoria salamurilor, in special pe baza cresterii gamei Sandwich, stimulata de campaniile de promovare inovative, urmata de o crestere semnificativa pe segmentul de sunca. O crestere importanta au avut si salamurile crud-uscate.

Vanzarile de parizer si pate au demonstrat potentialul acestora, potential valabil si in cazul produselor vidate, distribuite in special prin intermediul marilor lanturi de retail.

Cresterea numarului de magazine mari a stimulat cresterea proportionala a vanzarilor, Moldova inregistrand un ritm accelerat in raport cu celelalte zone.

Bucuresti, 13.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.