CarnationGroup part of POSSIBLE s-a impus la IAB MIXX Awards 2014 in categoria “Direct Response & Lead Generation” cu campania “Scent of a new car”, dezvoltata pentru clientul Opel Romania. Campania a fost realizata impreuna cu Geometry Global (strategie, ATL, project management) si Mediacom (media).
Provocarea agentiei a fost sa aduca in showroomul Opel, la test drive, cat mai multi oameni-cheie si , implicit, sa creasca vanzarile Opel pe piata din Romania.
“Noi ne-am propus sa schimbam abordarea: sa aducem showroomul la target. Strategia a vizat sa ii convingem pe cumparatorii de masini second-hand sa regandeasca beneficiile pe care le aduce achizitionarea unei masini noi. Astfel, intreaga campanie s-a focusat pe proprietarii de masini care isi doresc sa-si schimbe masina intr-un timp cat mai scurt, dar care nu ies prea des din zona lor de confort. Oamenii care isi cauta o masina pe internet, carora le place sa se uite, sa admire, sa viseze, dar pe care este greu sa ii determini sa ia o decizie, sa viziteze un showroom sau sa se inscrie la un test-drive”, a spus Stefan Iarca, Country Manager Romania CarnationGroup part of POSSIBLE.
In perioada iulie-septembrie 2013 dealeri Opel au vizitat mai multi proprietari de masini second-hand la ei acasa sau la munca si le-au oferit sansa de a testa modele noi Opel. Interactiunea cu brandul a devenit memorabila si unica pentru targetul selectat si a avut un impact mare, atat asupra lor, cat si a celor care au asistat la eveniment: vecini, colegi, prieteni, trecatori, etc. Datorita factorului surpriza, campania s-a bucurat si de multe discutii pozitive pe facebook si atragerea de noi fani, dar a adus cu ea si un caracter mai personal. Consumatorul a fost regele campaniei, focusul fiind pe el. Toti participantii s-au simtit rasfatati, speciali si importanti. Timpul petrecut cu masinile si interactiunea au crescut, in timp ce nehotararea a scazut.
Campaniile castigatoare ale celei de-a 3-a editii a IAB Mixx Awards Romania,care recunosc si premiaza cele mai bune campanii din mediul digital romanesc, incurajand inovația in construcția si comunicarea brandurilor in mediul online, au fost anuntate la finalul primei zile a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital. In concurs s-au inscris 32 de campanii, realizate de 17 agentii, independente sau parte a grupurilor internationale de comunicare.
Juriul IAB Mixx Awards 2014 a fost compus din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Publicis), Alex Visa (Interaction Director, Group M), Teodora Migdalovici (Ambasador Cannes Lions in Romania & fondator al “The Alternative School for Creative Thinking”), Marius Pahomi (General Manager, Conversion Marketing), Horatiu Dimulescu (Manager Online Content si Mobile Advertising), Mihai Tanase (Online Strategy at BMW Group Romania), Olaf Lausen (Chief of Staff and Business Development Director Romania Romtelecom & Cosmote), Alina Damaschin (Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR), Diana Ionel (Digital Director, Starcom), Gabriel Patru (Integrated Communication, Media Direction, Expert IAB Expert & Membru al Consiliului Director al IAB Romania) si Calin Rotarus (Founder at BCCR).
IAB MIXX AWARDS Romania se desfasoara sub licenta si standardele stabilite IAB US. Competitii similare au loc in mai multe tari ale lumii, printre care Belgia, Turcia, Polonia, Italia sau Spania.
CarnationGroup part of POSSIBLE nu este la prima reusita in cadrul unui festival de advertising local. Anul 2014 a inceput bine pentru agentie, care s-a impus la Mobile Conference Awards cu site-ul mobil realizat pentru clientul Carrefour (//www.carnationgroup.com/works/carrefour/carrefour-romania-online-e-commerce-services). De asemenea, in 2011 a primit titlul de “Creative Agency of the Year” la WebIT, pentru ca in 2013 sa se intoarca de la Webstock cu locul doi la “Best viral video” pentru Delaco cu “The D is silent” .
Despre Carnation Group
CarnationGroup, part of POSSIBLE, este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 16 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.
POSSIBLE este o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP.
In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Serbia, Suedia.