Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CarnationGroup si Delaco mobilizeaza peste 1000 de detectivi in cautarea hotului de Miez de Lapte

Miezul de Lapte a disparut din frigiderul familiei Branzoi. La fata locului n-au fost gasite prea multe indicii, vinovatul nu vrea sa recunoasca, asa ca au fost necesare masuri extreme.

CarnationGroup a mobilizat pentru Delaco peste 1000 de detectivi amatori in ancheta “Cine a furat Miezu’?”. Sediul central al investigatiei este pe: www.fanbranza.ro/cine-a-furat-miezu. Oricine poate deveni detectiv si poate interoga suspectii. Cei mai priceputi detectivi sunt rasplatiti saptamanal cu un weekend la spa, pachete de branzeturi gustoase, iar la final, au sansa de merge la Londra, pe urmele lui Sherlock Holmes.

Aceasta campanie face parte din proiectul Fan Branza ce are ca obiectiv popularizarea consumul de branzeturi intr-un mod nou si amuzant. Proiectul are doua componente online

principale: www.fanbranza.ro, unde utilizatorii pot deveni membri ai familiei Branzoi, pot afla lucruri interesante despre produsele Delaco, retete, amanunte din viata membrilor familiei si www.facebook.com/fanbranza, unde sunt postate din fiecare zi retete delicioase cu branza, sfaturi despre o alimentatie sanatoasa, indicii pentru ancheta Cine a furat Miezu’? si multe altele.

Delaco a ales agentia digitala full-service CarnationGroup pentru dezvoltarea si implementarea activitaţilor de comunicare online ale companiei in 2012.

CarnationGroup se va ocupa anul acesta de rebranding-ul digital al Delaco prin redesign-ul website-ului www.delaco.ro, dezvoltarea platformei interactive de comunicare www.fanbranza.ro si realizarea strategiei si continutului pentru pagina de Facebook Fan Branza.

“Suntem foarte bucurosi de deschiderea clientului nostru Delaco la tot ce este nou si iesit din tipare. Ne-am propus sa realizam pentru ei una dintre cele mai inovative platforme online destinate crearii unei comunitati de oameni pasionati de mancarea sanatoasa si branzeturile delicioase. Pentru asta, am implicat in proiect doar designeri, copywriteri si developeri pasionati de mancare, ceea ce cred ca va face diferenta.” – Stefan Iarca, Director Executiv CarnationGroup.

“Am ales agentia CarnationGroup pentru ca din start ne-au dovedit ca au abordarea strategica de care avem nevoie pentru brandul Delaco in online. Apreciem modul lor de a gandi, stilul lor de comunicare si colectia impresionanta de expresii cu branza pe care au adunat-o in ultimele luni. www.fanbranza.ro este un inceput excelent – avem peste 10.000 de fani declarati si implicati.” – Daniela Dumitrascu, Marketing Manager Delaco

CARNATIONGROUP

CarnationGroup este o agentie digitala full-service multinationala ce ofera solutii digitale creative clientilor curiosi de peste 15 ani. Ne ocupam cu gasirea celor mai bune idei, crearea de design, dezvoltarea, cercetarea si optimizarea websiteurilor, aplicatiilor si campaniilor realizate. Facem toate acestea si multe altele pentru parteneri ca Delaco, Accenture, Carrefour, Air France, KLM, Coca-Cola, Beiersdorf, E-on, Erste Bank, Generali, Procter&Gambel, Telenor, WWF si multi alti clienti la fel de importanti.

Bucuresti, 19.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.