Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CarnationGroup part of POSSIBLE si Carrefour Online castiga premiul II,

categoria “Utility”, la Webstock 2014

CarnationGroup part of POSSIBLE a castigat locul al II-lea la Webstock 2014 in categoria “Utility”, cu proiectul Carrefour Online. Nu este prima data cand agentia de publicitate castiga in cadrul acestui festival. La editia din 2013, CarnationGroup part of POSSIBLE obtinute un premiu III campania “Senvis. The D is silent” pentru Delaco (categoria visuals).

"Premiul castigat in aceasta seara ne onoreaza foarte mult si ne demonstreaza ca suntem pe drumul cel bun. CarnationGroup part of POSSIBLE isi propune sa devina si pe piata din Romania o agentie de referinta in domeniul e-commerce-ului, iar premiul castigat in aceasta seara nu face decat sa valideze acest tel. Carrefour online este unul dintre cei mai mari sustinatori ai tehnologiei pe piata locala si ne bucuram sa fim parteneriii lor de la inceputul acestei noi linii de business. Avem pusa la punct, impreuna, o strategie pe termen lung, care stim ca va da roade frumoase. ", a declarant Stefan Iarca, Country Head Romania CarnationGroup part of POSSIBLE.

Reusita si de la aceasta editie Webstock arata clar linia ascenda din ultimii ani a agentiei, inceputa in 2011 cu titlul de “Creative Agency of the Year” la WebIT. Deocamdata cel mai prolific an este 2014 a adus deja mai multe victorii: castigarea categoriei la Mobile Conference Awards cu site-ul mobil realizat pentru clientul Carrefour (//www.carnationgroup.com/works/carrefour/carrefour-romania-online-e-commerce-services) si impunerea in categoria “Direct Response & Lead Generation” cu campania “Scent of a new car”, dezvoltata pentru clientul Opel Romania, in cadrul IAB MIXX Awards 2014. Campania a fost realizata impreuna cu Geometry Global (strategie, ATL, project management) si Mediacom (media).

Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2014 s-a desfasurat pe parcursul a doua etape: preselectia si jurizarea finala. Inscrierile la Webstock Awards s-au desfasurat in perioada 15 iulie – 4 septembrie 2014 si au fost gratuite. Preselectia s-a desfasurat in perioada 5-8 septembrie si a fost realizata de catre un juriu format din bloggeri si specialisti online. Jurizarea efectiva a revenit unui grup format din experti in marketing si persoane din agentii si s-a finalizat pe data de 19 septembrie. Juratii au trebuit sa ia in considerare urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor va conta foarte mult si experienta generala oferita de acestea. Gala de decernare a premiilor a avut loc pe 26 septembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. S-au acordat premii in 12 categorii (publishing, utility, visual, blogging campaigns, special projects, facebook applications, bloggers projects, mobile applications, corporate blogs, innovation, social campaigns in online, video blogging).

Pentru al treilea an consecutive, Stefan Iarca a facut parte din juriul care a desemnat premiile acestei editii.

Bucuresti, 29.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.