South Cluster in cadrul companiei Electrolux
Datorita expertizei in domeniu, precum si rezultatelor obtinute in functia de Marketing and Communication Manager Electrolux Romania, Carmen Georgescu a fost desemnata Marketing Manager East Europe South Cluster. Noul statut implica o coordonare riguroasa a activitatilor de marketing specifice celor 10 tari aflate in subordine, precum si posibilitatea de dezvoltare a business-ului din Romania, pe baza know-how-ului astfel dobandit.
De la 1 iulie 2012, Carmen Georgescu ocupa o noua in functie in cadrul companiei Electrolux – Marketing Manager East Europe South Cluster. Din actuala pozitie va coordona activitatile de marketing ale unui grup de tari din Europa de Sud-Est: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Grecia, Macedonia, Muntenegru, Republica Moldova, Romania, Serbia, Slovenia si Ungaria.
Unificarea strategiei regionale de marketing a companiei Electrolux va avea beneficii directe si asupra dezvoltarii business-ului Electrolux din Romania. Astfel, se ia in calcul posibilitatea de a crea un hub regional, generator de idei si strategii care pot fi ulterior adaptate si aplicate in functie de specificul fiecarei tari in parte.
In cadrul planului global de marketing, o atentie deosebita este acordata zonei de digital. Electrolux si-a propus sa-si dezvolte o prezenta constanta in online si in zona de social media, mai ales, oferind astfel consumatorilor posibilitatea de a interactiona mai usor cu produsele si de a oferi feedback in timp real.
Romania a inovat in cadrul Grupului Electrolux prin crearea platformei de comunicare si social media „Passion4Cooking” – considerata „Best Practice” in cadrul retelei internationale Electrolux, premiata la PR Award 2011 cu Silver Award for Excellence la categoria Digital PR si Social Media si nominalizata la SABRE pentru Gold Award, la categoria „The Balkans”. Timp de aproape doi ani, peste 50 de bloggeri din Romania – din domeniul culinar, dar si generalisti – au participat la evenimentele desfasurate sub umbrela „Passion4Cooking”.
Electrolux a reusit sa formeze astfel o comunitate de oameni pasionati de arta culinara, care sa se intalneasca in mod regulat, sa impartaseasca noutati gastronomice si sa invete impreuna. Experientele de acest gen au fost descrise pe blogurile participantilor dintr-o perspectiva personala si unica, tocmai pentru ca fiecare a castigat cate ceva din acest proiect: un prieten nou, o reteta inedita sau un truc nestiut. Din pozitia de Marketing Manager East Europe South Cluster in cadrul Electrolux, Carmen Georgescu are posibilitatea sa extinda aceasta platforma de comunicare si la nivelul celorlalte tari din regiune, interesate sa implementeze proiecte similare.
Informatii de background
In calitate de Marketing and Communication Manager la Electrolux Romania, Carmen Georgescu (44) a fost responsabila cu dezvoltarea strategiilor de marketing si comunicare a filialei Electrolux in Romania, in concordanta cu strategia grupului la nivel international. A participat alaturi de product manageri la dezvoltarea strategiilor de marketing si comunicare pentru produsele nou aparute pe piata romaneasca si a mentinut relatia cu partenerii comerciali, agentii si distribuitorii Electrolux la nivel national. De asemenea, aceasta a gestionat toate activitatile locale above the line, below the line si de PR ale brandurilor Electrolux, AEG si Zanussi.
Carmen Georgescu a ocupat aceasta functie incepand cu ianuarie 1996.
Este licentiata in „Chimie Organica” a Universitatii Politehnice din Bucuresti. De-a lungul anilor a participat la diverse traininguri externe organizate de grup dedicate sferei de marketing si comunicare.