Carlsberg şi Premier League au stabilit un acord pe trei ani, Carlsberg devenind astfel Berea Oficială a competiţiei britanice. Parteneriatul se va extinde pe trei sezoane, începând cu sezonul 14 din 2013 şi prelungindu-se cel puţin până în 2015.
"Începând cu 1847, Carlsberg s-a remarcat ca fiind o marcă inovativă, participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor, iar sloganul That calls for a Carlsberg încurajează consumatorii să fie ei înşişi şi să îşi urmeze visurile. În acelaşi timp, Premier League este o competiţie care stârneşte ambiţii şi naşte eroi. Ne bucurăm să anunţăm o astfel de asociere inspirată de valori, care să îmbine ideologiile celor două branduri legendare. That calls for a Carlsberg!”, a declarat Roccos Cosmatos, Vice Preşedinte Marketing URBB, compania care are în portofoliu brandul Carlsberg în România.
Colaborarea dintre Carlsberg şi fotbalul european are o lungă istorie, aşa că parteneriatul cu Premier League a venit ca o reconfirmare a acestei tradiţii. Astfel, Carlsberg va beneficia de o nouă platformă prin care să comunice cu fanii fortbalului, nu doar din Marea Britanie, dar şi din restul lumii.
Premier League este o competiţie profesionistă pentru cluburi de fotbal, situată în vârful sistemului de ligi ale fotbalului englez. Competiţia a fost fondată în 1992 şi, de atunci, a devenit cea mai urmărită ligă de fotbal din lume. Un sezon Premier League are o durată de nouă luni şi prezintă 380 de meciuri televizate în peste 212 ţări din toată lumea.
Implicarea de durată a Carlsberg în fotbal
Carlsberg este una din mărcile cu cea mai longevivă implicare în fotbal, precum sponsorizarea începand cu anul 1988 a Campionatelor Europene de Fotbal, având calitatea de Partener Oficial al UEFA EURO 2012™.
Brandul are o activitate bogată în lumea fotbalului prin sponsorizări semnificative ale echipelor naţionale şi campionatelor internaţionale. Încă din 1970, Carlsberg a fost primul sponsor comercial al echipei naţionale şi al ligii naţionale din Danemarca. Această colaborare se menţine şi în prezent, alături de parteneriate cu echipele naţionale ale Angliei, Irlandei şi Serbiei.
În fotbalul de club, Carlsberg se mândreşte cu parteneriate atât în Europa, cât şi în afara ei, inclusiv asocierea de durată cu FC Liverpool, un parteneriat anunţat recent cu Arsenal, precum şi cu Tottenham Hotspur (Anglia), FC Copenhaga, OB-Odense (Danemarca), Hamburger SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Germania), FC Porto (Portugalia) şi multe altele.
Despre Carlsberg în România
Produsă după reţeta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieţe din întreaga lume, România fiind una din pieţele pe care această marcă este prezentă.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.
În anul 2011, marca Carlsberg a anunţat la nivel internaţional o nouă poziţionare, ce încurajează consumatorii să ia atitudine, să fie ei înşişi, să îşi urmeze visurile, să-şi asume toate riscurile, să exploreze, să accepte provocări noi şi să ia hotărâri curajoase în ceea ce priveşte viaţa şi viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”. Nu întâmplător, consumatorii Carlsberg sunt cei care răspund în mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degrabă înclinaţi să sărbătorească, să se bucure şi să aprecieze astfel de valori precum încrederea în sine, curajul şi determinarea.
Pentru a rămâne aproape de marca Carlsberg, vă invităm să vizitaţi: www.facebook.com/Carlsberg.