De peste 170 de ani, Carlsberg inovează constant și lansează noua identitate vizuală globală și în România, începând cu această primăvară.
Identitatea vizuală emblematică a brandului Carlsberg a fost regândită pentru a atinge echilibrul perfect între formă și funcționalitate. Elementele principale precum logo-ul, fontul, paleta de culori și faimosul simbol al frunzei de hamei au fost redefinite, îmbinând într-un mod armonios tradiția brandului cu design-ul autentic danez. În mod semnificativ, semnătura fondatorului J.C. Jacobsen apare pe noua sticlă de Carlsberg ca simbol al aprobării sale. Identitatea paharului Carlsberg a fost, de asemenea, îmbunătățită pentru o experiență superioară de degustare. Noua formă elegantă a paharului Carlsberg bifează si un atribut funcțional important. Pentru o experiență mai bună de consum, forma nouă de pocal, însoțită de o crestătură la baza interioară a paharului, îmbunătățește dinamica CO2 în lichid, păstrând în acelasi timp și spuma fină pentru mai mult timp.
„Carlsberg este părintele berii lager de calitate și una dintre cele mai apreciate beri din lume. Acest titlu nu putea fi atins decât de un brand progresist. Suntem mândri să avem în portofoliu un astfel de brand, aflat în continuă evoluție. Astăzi anunțăm o nouă identitate vizuală pentru “Probabil cea mai bună bere din lume”, cu îmbunătățiri atât la nivel estetic, cât și funcțional. Carlsberg are o istorie unică, izvorâtă din pasiunea pentru perfecțiune a fondatorului, J.C. Jacobsen, pe care o ducem mai departe reinventându-ne perpetuu” – Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.
J.C Jacobsen, fondatorul Carlsberg, cunoscut pentru atitudinea sa progresistă, a pledat întotdeauna pentru inovare, susținând cu tărie că absolut orice poate fi întotdeauna îmbunătățit. Din acel moment și până în prezent, pasiunea pentru perfecțiune se află în ADN-ul brand-ului Carlsberg.
De-a lungul celor 174 de ani de existență, Carlsberg a urmărit perfecțiunea pe toate palierele, nu doar în privința calității berii. J.C Jacobsen a contribuit la descoperiri științifice de renume mondial încă din 1876, an în care acesta a înființat Laboratorul de Cercetare Carlsberg pentru a reuni unele dintre cele mai renumite minți din domeniul științific ale vremii.
În 1883 industria berii a fost revoluționată de descoperirea unei tulpini pure de drojdie de bere ‘Saccharomyces Carlsbergensis’, fapt ce a permis pentru prima dată producția de bere cu o calitate constantă, astăzi consacrată sub denumirea de bere lager. Mai mult decât atât, scara pH-ului inventată în 1909 în laboratoarele Carlsberg a devenit un standard științific la nivel global, folosit pentru a măsura aciditatea și alcalinitatea oricărei substanțe. Laboratorul de Cercetare Carlsberg continuă să perfecționeze arta fabricării berii până în prezent, folosind expertiza oamenilor de știință în domenii precum chimie, biochimie, fiziologie, genetică, bioinformatică și biologie moleculară.