Carlsberg surprinde inca o data consumatorii cu o noutate: sticla cu eticheta transparenta, fiind prima marca de bere de pe piata romaneasca cu acest tip de eticheta. O data cu noul design al sticlei, consumatorii de bere Carlsberg din Romania au ocazia de a se alatura iubitorilor de Carlsberg din lumea intreaga, intr-un spirit cosmopolit si contemporan.
Noul design transmite un atribut specific acestei marci, acela de a crea interactiune intre oameni care apartin unor culturi si mentalitati diferite, dar au un limbaj comun – Carlsberg, o bere superpremium, ”probably the best beer in the world”. Eticheta transparenta poate fi de acum vazuta pe sticlele de Carlsberg de 0,33L si, in curand, si pe cele de 0,50L.
Catalin Ignat, Director Marketing United Romanian Breweries, a declarat: ”Este fara indoiala o performanta ca dupa o istorie de peste 150 de ani, marca de bere Carlsberg sa uimeasca de fiecare data prin actualitatea si prin caracterul sau cosmopolit, iar consumatorii din toata lumea sa o aprecieze sincer pentru consecventa in excelenta. Aceasta schimbare vine in intampinarea cerintelor consumatorilor Carlsberg, care sunt deschisi catre noutate si inovatie. Totodata, aceasta bere confirma consumatorilor sentimentul apartenentei la o lume fascinanta, lumea Carlsberg.”
Campania de comunicare a noului design este dezvoltata sub conceptul „New face in town” si cuprinde spoturi TV, machete de presa si outdoor, care intaresc una din valorile Carlsberg – pasiunea pentru excelenta.
Marca internationala celebra, Carlsberg a fost fondata in anul 1847 in Copenhaga, Danemarca. Anul trecut, logo-ul marcii a implinit 100 de ani, fiind conceput de graficianul Thorvald Bindesbol. Recunoasterea celebritatii sale a venit in anul 2000 cand logo-ul Carlsberg a primit premiul pentru design grafic din partea Centrului Danez de Design, fiind pentru prima data cand o astfel de distinctie a fost acordata pentru grafica unui logotip.
Carlsberg este o marca internationala de top, consumata in peste 150 de tari din intreaga lume, din Statele Unite in Japonia si din Danemarca in Australia. Aproape 90% din berea Carlsberg este produsa si vanduta peste hotarele Danemarcei, compania-mama acordand licenta de productie unor fabrici aflate in 40 de tari din intreaga lume.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Creștere locală și consolidare globală pentru Offerista în 2024
Homplex testează primul sistem de ”smart metering” dedicat operatorilor de energie, pentru monitoriz...
Întreprinderile din UE se află în fruntea omologilor din SUA și China în ceea ce privește creșterea ...
Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni și continuă lupta împotriva risipei aliment...
Gewiss a semnat un acord preliminar de achiziționare a 75,04% din acțiunile companiei Beghelli
NAI Romania: Piața hotelieră din Craiova devine internațională
DP World România renovează și dotează cu tehnologii de ultimă generație două laboratoare ale Facultă...
Încheiem anul cu Bine pe Bursa Binelui