Grupul Carlsberg, renumit pentru berile sale premium din intreaga lume, investeste semnificativ in repozitionarea berii Carlsberg, cu scopul de a stimula cresterea vanzarilor la nivel international. Cu aceasta strategie, Carlsberg anticipeaza ca-si va dubla profiturile pana in anul 2015.
Noua pozitionare pune accentul pe istoria si valorile brandului, insa se adreseaza si unei noi generatii de consumatori, activi si dornici de aventura. Identitatea vizuala a Carlsberg a fost modernizata, canalele de distributie vor fi extinse, iar ambalajul Carlsberg va avea un nou design. Noul slogan al marcii, "That calls for a Carlsberg", incurajeaza consumatorii „sa faca un pas inainte si sa ia deciziile corecte”, Carlsberg fiind recompensa pentru faptele lor.
"Oamenii sunt familiarizati cu Carlsberg, dar nu cunosc in totalitate ceea ce reprezinta. Aceasta lansare globala este modalitatea noastra de a spune povestea acestei beri, atat pe pietele mature cat si pe cele noi. Ne dorim ca oamenii sa stie ca berea Carlsberg reprezinta ceva – mostenirea, calitatea, gustul memorabil si imboldul de a face ceea ce trebuie", a declarat Jorgen Buhl Rasmussen, CEO Carlsberg.
In acest secol dinamic, cand comportamentul consumatorilor este modelat de informatie, tehnologie, care sunt disponibile la un click distanta, oamenii nu asteapta ca lucrurile sa se intample: ei iau atitudine. Sunt pregatiti sa-si asume riscuri, sa exploreze, sa accepte provocari noi si sa ia hotarari curajoase in ceea ce priveste viata lor. Urmand exemplul lui J.C. Jacobsen, tanarul antreprenor care a reusit sa faca din Carlsberg un brand de renume, consumatorii sunt incurajati sa ia atitudine, sa fie ei insisi si sa-si urmeze visele.
Din aceasta luna, noua pozitionare va fi treptat introdusa in comunicare pe toate cele 140 de piete pe care marca Carlsberg este prezenta. Producatorul berii Carlsberg in Romania este URBB, iar noua campanie de comunicare va fi lansata in luna mai.
Brandul super premium Carlsberg a intrat pe piata berii din Romania in anul 2001, iar de-a lungul celor zece ani s-a remarcat ca fiind o marca inovativa, participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor. Produsa dupa reteta daneza a tanarului antreprenor J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume.
{mosloadposition user9}