Pentru că acasă e mereu pe primul loc, Lidl aduce în prim plan, într-un spot-manifest, familia: oamenii pentru care facem totul și care ne sunt mereu, necondiționat, alături. Coloana sonoră este compusă de Carla’s Dreams, iar povestea noului spot de imagine Lidl este spusă de solistul Carla’s Dreams și Inna, în regia lui Rune Milton.
Începând de astăzi, românii sunt invitați să intre pe surprize.lidl.ro, pentru a cunoaște eroii celei mai noi povești Lidl, într-un spot manifest ce continuă misiunea asumată în 2016, aceea de a aduce valorile brandului mai aproape de clienții săi. Spotul aduce în prim plan familia, urmărind parcursul a doi îndrăgostiți, de la fiecare la amândoi și a fost regizat de danezul Rune Milton, cel care anul trecut crea pentru Lidl spotul ce anunța noua identitate de brand a retailer-ului.
Melodia din noul spot a fost compusă de Carla’s Dreams. Totodată, Carla’s Dreams și Inna sunt vocile care conduc audiența prin povestea celor doi îndrăgostiți și care le reamintesc românilor că acasă se află cei care sunt mereu pe primul loc și care vor fi întotdeauna de neînlocuit.
„Pentru că acasă e mereu pe primul loc, meriți să fii surprins este povestea fiecăruia dintre noi. Familia este punctul de sprijin în momentele dificile, locul de refugiu în care ne găsim întotdeauna liniștea, aici învățăm ce înseamnă dragostea. În 2016, ne-am asumat misiunea de a le oferi întotdeauna clienților Lidl momente suprinzătoare, de a fi și mai aproape de ei, și nu ne abatem de la această promisiune nici anul acesta.”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
În mediul online, mesajul va fi susținut printr-un spot interactiv (în modulul desktop), unde românii sunt invitați să urmărească parcursul celor doi îndrăgostiți și să afle povestea lor, de la fiecare la amândoi.
Noua campanie de imagine Lidl este live pe platforma surprize.lidl.ro, beneficiind de comunicare în TV, radio, online, cinema, PR & social media.