mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, prezintă topul brandurilor de cosmetice şi îngrijire personală cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2014.
În topul brandurilor de cosmetice/îngrijire personală cu cel mai mare volum de publicitate conduce Nivea cu 15.872 reclame difuzate şi un rate card de aproximativ 26.886.553 de euro. Dove ocupă locul doi în top cu 8.099 reclame, urmat de Gillette cu 5.964 reclame.
Head&Shoulders este prezent în clasament cu 5.862 de reclame, urmat de Colgate cu 5.708 reclame şi Lacaluct cu 4.120 reclame. Garnier a înregistrat, în primele 4 luni ale anului 2014, 3.972 de reclame cu un rate card estimat de 8.705.851 euro. Schwarzkopf a înregistrat 3.433 de reclame şi un rate card de 6.581.407 euro. Wash&Go este prezent în top cu 3.398 de reclame. L’Oreal ocupă locul 10 cu 3.368 de reclame. Pantene este pe locul 11 cu 3.351 de reclame, Urmat de Clear cu 2.780 de reclame. Din clasament mai fac parte Blend-a-med cu 2.555 de spoturi, Gerovital cu 2.139, Parodontax cu 2.084. Avon a avut în primele patru luni ale anului 1863 de reclame, urmat de Always cu 1.838, Veet cu 1.606 reclame şi Syoss cu 1.493 de reclame.
Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 102.016 de reclame, 96.327 au fost difuzate de televiziuni, 4.577 pe posturile de radio şi 1.112 au fost tipărite în presa scrisă.
Despre raport
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 102.012 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -30 aprilie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Cosmetice/ îngrijire personală.